Palaute

AfterDawn.com Keskustelualueet
  In English  Suomeksi  På svenska

Tiedote 3.11.2009

AfterDawn.com uudistui! Uuden ulkoasun lisäksi myös sivuston toimintaa on nopeutettu. download.fi:stä ja puhelinvertailu.com:sta tuttu ulkoasu on nyt otettu käyttöön kaikissa AfterDawn.com:n suomenkielisissä sivustoissa.

Lue lisää ja anna palautetta!

Sulje

Ongelma: Novo 1200 soi vain hetken

#1 9.6.2009 @ 21:06
Eli kun joku soittaa minulle, niin puhelin hälyttää vain hetken (alle 10sek) ja näytölle teksti "call ended". Soittajan päässä kyllä hälyttää tämänkin jälkeen. Todella nopea pitää olla, jotta ehtii vastaamaan puhelimeen. Olen yrittänyt eri asetuksilla tuloksetta.
#2 2.7.2009 @ 19:59
Kokeile näitä:

ensin 1 vasta sitten 2.

1. Oletko laittanut liian lyhyen soittoäänen? (luulis kyllä että se soittais sitä uudelleen)
2. Sammuta virrat, irrota akku puhelimesta ja anna jäähtyä esim. yön yli.
3. Laita viesti E-villen asiakaspalveluun. Sähköpostiosoite on asiakaspalvelu[AT]e-ville[PISTE]hk Korvaa [AT] => @ ja [PISTE] => .
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2.7.2009 @ 20:01
#3 31.7.2009 @ 20:37
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti valtto:
Eli kun joku soittaa minulle, niin puhelin hälyttää vain hetken (alle 10sek) ja näytölle teksti "call ended". Soittajan päässä kyllä hälyttää tämänkin jälkeen. Todella nopea pitää olla, jotta ehtii vastaamaan puhelimeen. Olen yrittänyt eri asetuksilla tuloksetta.
Mulle tuli ensimmäisenä tosta mieleen auto quick end..
Eli Call History --> General --> More --> Auto Quick End
#4 2.8.2009 @ 23:03
juu tota mäkin meinasin ehottaa ..."paiskaa luuri korvaan toiminto"... ei hassumpi, jos haluu olla rauhassa...;)....
#5 3.8.2009 @ 11:22
RING TYPE on SINGLE. Vaihda -> REPEAT

Jaa tämä