Eli minun kannettavan koneen (asus notebook m70) kiinteä mikki lakkasi eilen toimimasta. Jos puhun siihen se toistaa puheeni kaijuttimista, mutta jos koitan esim. ääninauhurilla nauhottaa jotain se sanoo: "äänityslaitetta ei löydy" myös tallenus kohdassa lukee: "äänilaitteita ei ole asenettu". Tarvitsen pikaista apua koska olen saanut omasta äänestäni jo ihan tarpeeksi. kiitos.
Jos joku muukin tai peräti läppäri on saannut tarpeeksi sun äänestä ja päätti näyttää: 'Et kuunteles vähän höpötystäs.' Eikä tietenkään anna nauhoittaa, koska livenäkin on jo kestämistä. No ajurien uudelleen asennus laiteongelmissa. Toisena winukan korjausasennus. Live linux cd, helppo keino testata onko raudassa vai winukassa vika. Tässä ohjeessa on mukana äänien käyttöön otto. Toimii samoin live käytössä. Ei tarvi ohjeen mukaan mitään asennusta tehdä. Sori mikkiä en oo Puppyllä testaillut. Mutta linuxit jotenkin ilmoittelee, jos raudan kanssa ongelmia. Kiinteä mikki pitäis laitteistoon jotenkin tulla ja näkyä Menun 'Näytä mun rautaosat' listaan.
haha Jeps, ajureitten asentaminen auttoi. Mutta urakan takana oli löytää asus:in sivuilta ne, joten pitkä miinus sinne.