1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Jailbreakkaus!

Viestiketju iPhone-keskustelu ja tukikeskus -osiossa. Ketjun avasi Avoka 07.06.2009.

  1. Avoka

    Avoka Guest

    SUURIA KYSYMYKSIÄ!

    Moi! Olen alkanut kuulla monia hyötyjä puhelimen Jailbreakkausta. Mm. ilmaisia Appseja, taustakuvia ja monia muita asioita, mitä ei saa mikäli ei Jailbreakkaa.

    Itse olen alkanut miettiä asiaa, mutta minulla on Jailbreakkauksesta monia kysymyksiä. Ja toivottavasti muutkin saavat hyötyöä tästä aiheesta kuin minä. Ja suuri kumarrus vastaajille.

    Ensimmäinen tärkeä kysymykseni olisi, että vaihtuuko iPhonen kieli jos Jailbreakkaan?

    2. Odotan, nyt tuota 3.0 versiota ennen kuin Jailbreakkaan. Lataan tuon 3.0 firmwaren jonka jälkeen jailbreakkaan. MUTTA! Mitä jos tuleekin vaikka versio 3.3 ja olen jo jailbreakannu, miten sen voin ladata, vai onko se mahdotonta?

    3. Kun Jailbreakkaan puhelimeni, niin miten asennan siihen Cydian ja Instalerrin, vai tuleeko se automaattisesti sitten ?

    4. Mikä en pidä Jailbreakkauksesta jossain määrin, niin voinko palauttaa puhelimeni tehdaskuntoon? Ja miten palautan?

    5. Kun Jailbreakkaan puhelimeni, niin tuhoaako se tiedot yms. mitä puhelimessani on?

    6. Kiitos tosi PALJON vastaajille!

    T. Avoka
     
  2.  
  3. Lim3dude

    Lim3dude Member

    Liittynyt:
    07.06.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    1.) Ei muutu

    2.) Odota! Älä päivitä ohjelmistoasi ennen kun Jailbreikkaat, ohjelmat jotka mahdollistavat jailbrikkauksen eivät toimi jos päivität (esim. QuickPWN). Jos käytät QuickPWNia, iTunes (tai mikään muu softa) ei näe oletko jailbreikannut vai et; jailbreikkaus tekee oman'kopion' iPhonen softasta. Siis päivittäminen toimii 100%.

    3.) Itse käytin QuickPWNia jailbreikkaukseen, ja siinä tulee Cydia ja Installer mukana. Installer on kyllä ikävä kyllä muuttunut tyhjän pantiksi softapäivityksien mukana, sori.

    4.) Tietenkin voit. Menet vaan asutuksiin ja valitset sieltä CYdelete ja tuhoat kaikki jailbreikkaus- tiedostot. Jos haluat palauttaa iPhonen tehdaskuntoon, sen voi tehdä iTunesin kautta. Tämäkin poistaa jailbreikkauksen.

    5.) Ei tuhoa. Ja vaikka tuhoasikin, voit aina palauttaa tiedostot iTunesin kautta.

    6.) Ei mitään. Mukava auttaa.

    Mikäeli on vielä kysymyksiä niin tänne vaan.
     
  4. Avoka

    Avoka Guest

    Hei kiitti tosi paljon!

    Nyt vaan Jailbreakkaaamaan!

    Onko youtube se paras vaihtoehto ohjeisiin ? Itse käytän Soneran liittymmää joten QuickPWN on kuulemma paras vaihtoehto?

    KIITOS JA KUMARRUS LIM3DIDE
     
  5. jontsu1

    jontsu1 Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2008
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos ostan iphonen ja en halua käyttää at&t liittymää (siis jos ostan amerikasta), sitten jailbreikkaan (heti kun olen "herättänyt" iPhonen ja ladannut suomen kielisen 3.0 ohjelman) niin iPhoneni toimii?

    Kiitos vastauksista!
     
  6. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jailbreak vapauttaa vain tuon ohjelmien asennuksen, Unlock poistaa SIM-lukituksen. Vai joko nekin menevät käsi kädessä, ei näin köyhänä iPhonettomana voi tietää...
     
  7. jontsu1

    jontsu1 Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2008
    Viestejä:
    173
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Cool..... Kätsyy..... :O
     
  8. aints

    aints Member

    Liittynyt:
    12.03.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    18

Jaa tämä sivu