Windows ei avaudu normaalisti

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Calemran 03.06.2009.

1. Calemran

Calemran Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla oli koneella tuo cmd.exe ongelma eli sen nimisiä prosesseja aukeili tuon tuosta. Jätin koneen muutamaksi tunniksi ruokatunnín aikana päälle ja kotiin tullessani oli sen johdosta kone mennyt aivan jumiin. HijackThisilla analysoin ja poistin Unibetin Pokericlientin, koska tuskin siitä haittaakaan olisi pitänyt olla. Samaanaikaan skannasin koneen SuperAntiSpywarella, jonka jälkeen se kehotti reboottaamaan koneen. Tämän jälkeen kone ei enää avautunut normaalissa tilassa ja tämäkin viesti minun piti kirjoittaa vikasietotilassa. Mikä avuksi?

2.  
  3. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ensimmäiseksi järjestelmän palauttaminen toimivaan ajankohtaan, jos ei auta niin korjausasennus ja jos sekään ei auta, niin formatointi ja windowsin uudelleen asennus.

4. Calemran

Calemran Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä kyllä kokeilen aiemmin jo järjestelmän palauttamista eiliselle päivälle, mutta ongelma ei ratkennut. Voin tietty kokeilla uudelleen. Suurinongelma nyt on sitten se uudelleen asennus, koska tässä on ollut muuttokin välissä ja kaikkea, että cd:n löytäminen on enemmän kuin vaikeaa.

5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos se eilen toimi normaalisti ja palauttaminen ei auttanut, taitaa windows olla solmussa ja siihen ei auta kuin korjausasennus tai formatointi ja siihen tarviit levyn, lainaa tai imuroi jostakin samanlainen käyttis ja käytä omaa lisenssiäsi.

Jaa tämä sivu