1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tietoja tietokoneen myyntikuntoon laitosta

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi uupee 28.05.2009.

1. uupee

uupee Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Joo hei.

En ole varma onko oikeassa paikassa tämä viesti, mut siirtäkää ken tietää...

Oisin myymässä tietokonetta ja haluaisin tietää mitä koneelleni kannattaisi tehdä että saisin sen asiankuuluvaan kuntoon? Eli mitenkä saisin koneeni alkuperäiskuntoon kuin itse kaupasta ostaessani? Olisiko järkevää alustaa kovalevy kokonaan vai riittäisikö teistä pelkän windowsin uudelleen asentaminen? Tuhoutuvatko mahdolliset virukset ja haittaohjelmat kovon alustamisella? Minkälaisena itse haluaisitte ostaa käytetyn koneen? Windows asennettuna vai ilman? Ja jos tulee muuta mieleen niin vietiä vaan...

-Kiitos-

2.  
  3. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos nyt itse ostaisin käytetyn, niin mieluiten joko täysin tyhjänä tai kakkosvaihtoehtona tyhjennettynä ja Windows + kaikki uusimmat ajurit asennettuna. Voithan tietysti tyhjentää kovon ja laittaa myynti-ilmoitukseen, että voit asentaa Winsun + ajurit pyynnöstä (ja jos haluaa niin tästähän voi koittaa kyniä hiukan lisähintaa).

4. Squbbe

Squbbe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kannattaa vetää ihan sileäksi ja sitten asennella mitä asentelee.
    Tietysti jos ostaja haluaa käyttöjärjestelmän lisenssin mukaan niin sitten sekin (€€€€). Virukset sun muut menee alustamisen mukana.

P.S.
    Pyyhi pölyt keskusyksiköstä :D (ensivaikutelma paranee)

Jaa tämä sivu