Windowsissa ei toimi USB, hiiri/näppis ei toimi

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi J_Iltanen 28.05.2009.

1. J_Iltanen

J_Iltanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koetin asentaa uudestaan USB-laitteiden ajurin ja koneeni jäi jumiin sillä tavoin, että siitä oli pakko kylmästi katkaista virta.
    Tämän jälkeen USB-portit eivät toimineet Windowsissa, paitsi iPodin lataamiseen ne toki vielä käyvät. Tämä on minulle suuri ongelma, sillä en saa näppäimistöä tai hiirtä kiinni muualle kuin USB-portteihin - tietokoneessani ei ole PS/2-liittimiä.

USB-portit kyllä toimivat muuten, esimerkiksi BIOSissa ja Linuxin puolella. Miten saisin ajurit takaisin? Löytyvätkö ne jostain niin, että voisin komentoriviltä asetella jonkin tiedoston paikalleen?
    Minulla on Windows 2000 Professional.
    Olen yrittänyt ratkaista ongelmaa Windowsin asennuslevyn avulla, mutta se ei tuottanut tulosta, ei edes repair system files -toiminto.

Toivottavasti joku osaa auttaa, ainakaan Windowsin uudelleen asentamiseen en heti lähtisi. Lisäongelmaa tuottaa vielä se, että Internetiin pääsen vain Windowsin puolelta, langaton yhteyteni ei toimi Linuxissa.

2.  
  3. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46

Jaa tämä sivu