Esikatselukuvat ei toimi!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Hamrlik 25.05.2009.

1. Hamrlik

Hamrlik Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon tässä koittanu tuskailla, kun en saa millään näkymään videoiden esikatselukuvia kansioihin, vaikka olen valinnut "Näytä" -> "Esikatselukuvat". Koitin myös jossain aiemmin täällä foorumeilla puhuttua komentoa komentokehoitteeseen, mutta ei.

Hassua tässä on se, että samassa kansiossa yksi tiedosto näyttää esikatselukuvan ja muissa tiedostoissa kuvat eivät näy. Kertokaahan, joku ongelman jo ratkaissut tai muuten vain tietäväinen ihminen, että miten korjaan tämän. Käyttöjärjestelmä siis Windows XP.

EDIT: Olen koittanut siis tätä menetelmää saada toimimaan nämä kuvakkeet. Kun käytän 'Käynnistä', 'Suorita' ja kenttään 'regsvr32 /u shmedia.dll' -komentoa, esikatselukuvat poistuu, kuten pitääkin. Mutta kun koitan palauttaa esikatselukuvia samaa reittiä komennolla 'regsvr32 shmedia.dll', se sama, vanha, yksi ainut esikatselukuva vain palaa. (Minulla on siis kansiossa monta videotiedostoa ja vain yhdestä niissä näkyy esikatselukuva).

Viimeksi muokattu: 25.05.2009
  2.  
  3. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Onko sinulla jokin codec pack asennettuna? Ne on joskus aiheuttaneet kyseisiä ongelmia, itselläni esim. K-Lite teki tuota Vistalla yli vuosi sitten.

4. Hamrlik

Hamrlik Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jonkun latasin eilen, nyt pyörii videot Media playerilla, muttei tosiaan niihin esikatselukuviin vaikuttanut.

5. jobor

jobor Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itse olen tässä tuskaillut, kun tuli kuvista mieleen että. miten saa työpöydällä taustakuvan olemaan, siten että koko kuva näkyy. esim. autosta näkyy vain hiukan takaosaa vaikka pitäisi koko auton näkyä. vai onko vain liian isoja kuvia? ..mukauttamis-asetuksista olen jo vaihtanut keskittämisen (eli missä tulee musta rajaus kuvan sivuille) mutta eipä tuo kaikkiin näytä vaikuttavan...

6. Hamrlik

Hamrlik Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koitas tota sijainti 'venytetty', itellä ainaki muokkaa kuvat ruudun mukaseks, ainakin kun on pienempi. Mut en tiiä sitten, että meneekö kuvasuhteet päin honkia, kun koittaa leveellä mutta korkeussuunnassa lyhyellä kuvalla samaa. Muuten kehottaisin muokkaamaan kuvaa näytön mukaiseksi leikkaamalla, jos mahdollista.

Mutta kertokaas nyt miten saan nuo _videoiden_ esikatselukuvat resurssien hallinnassa näkyviin! :(

Jaa tämä sivu