emolevy hajalla?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi simpez 22.05.2009.

1. simpez

simpez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    sori, en tiedä tuliko oikeeseen keskusteluun. mulla olis semmonen ongelma että en tiedä onko mun emolevy hajalla vai onko sitten mun bios hajalla. tossa yks päivä tuli ladattua windows 7 ja sit latasin uuden päivityksen biossiin niin boottauksen jälkeen kone ei lähtenyt päälle, taino se lähtee päälle mutta se pyörittää konetta about 15 sekunttia sit sammuu, näyttöön ei tule mitään ja se tekee sitä koko ajan, aina uudestaan. musta tuntuu et siihen on mennyt väärä bios update, olisko sitä mitenkä mahollista päivittää siihe vanhaan vai pitääkö ostaa uus emolevy tai uus bios komponentti? olen resettanu bioksen monta kertaa ottamalla patterin pois ja resetannu cmossin, ei ole auttanut. mikä neuvoksi? emolevy on GIGABYTE GA-EP45-DS3P

2.  
  3. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Jossain uudemmissa emoissa (Asus kait) on joku systeemi palauttaa entinen bios jos flashays meni pieleen. Ohejeet on syytä lukea ensin. Ja tehdä ne toimet, jota vaaditaan, ennekuin sitä biosia fläshää.

Kympin verran alveineen maksaa kun erikoislaitteilla se pelkkä bios piiri ohjelmoidaan halaumallasi bios tiedostolla.
    Partco on yksi firma joka tekee.
    Älä väärää tiedostoa niille toimita!

Jaa tämä sivu