Miten saan ohjelmat käynnistymään itsestään?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi J3pp3 21.05.2009.

1. J3pp3

J3pp3 Guest

Eli siis en tiedä minne tää ois pitäny laittaa mut pistin sit tänne.

Mun pitäs saaha Samurize käynnistyy itestää, Aja käynnistyksessä on jo päällä, mutta eipähän käynnisty, sit rocketdock pitäs saaha ja ventrilo server, mutta en tiedä miten ne saisi... Eiks jossai ollu joku kansio mihin niitä pysty pistää tai jotain? Vista on sit käytössä

2.  
  3. MiKa85

MiKa85 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikö tuo "startup" kansio ole juuri tuo...

Start/Käynnistä valikko >> All programs/Kaikki ohjelmat >> etsi sieltä "startup" kansio, en tiedä mikä suomenkielisessä.. >> hiiren oikeaa ja "properties" josta näet missä se sijaitsee.

Sinne kopsailet pikakuvakkeet niistä mitä haluat käyntiin. Toivotaan että toimii.

4. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Tuolla tavalla varmaan saa asian hoidettua, mutta kyseessä on enemmän oireen kuin syyn hoitaminen. Joku asia estää normaalin ohjelmien käynnistymisen, esim. RocketDock käynnistyy täällä ihan normaalisti, eli ei ole tarvinnyt laitella itse Käynnistys -kansioon.

Minulle tulee mieleen, että jokin tietoturvaohjelmisto estää ohjelmien kirjoittamisen rekisteriin.

5. J3pp3

J3pp3 Guest

Jooh kyl mulla ennen se käynnisty ihan itestään mut sitku piti asentaa winukka uudestaa ni sit on ruvennu bugailee..

Edit: Doddii nyt toimii =)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.05.2009

Jaa tämä sivu