Palaute

AfterDawn.com Keskustelualueet
  In English  Suomeksi  På svenska

WMV -tiedostot näkyviksi?

#1 21.5.2009 @ 08:09
Auttakaa nyt joku tätä poloista kädestä pitäen kun ei homma toimi. Eli wmv tiedostoista kuuluu vain ääni, kuvaa ei näy. Ilmeisesti joku codecki -onkelma? Mielestäni koneessani löytyy kyllä kaikki tarpeelliset codekit, olen niitä ladannut ja asentanut mutta ilmeisesti joku codecki tökkii tai puuttuu??

Thank jou

Muay Thai professional, trained kick to grannys
#2 21.5.2009 @ 21:19
Mikä player? Olisikohan siitä olemassa uudempi versio, johon voisit päivittää? Windows Media Video ei yleensä mitään lisäkoodekkien asennusta kaipaa.
#3 22.5.2009 @ 07:35
Jos XP-kone kokeile vaikka K-Lite Full kodekkipakettia ja Media Player Classic ia. Tai sitten helppokäyttöisempää VLC :tä (jossa on hyvät kodekit valmiina).

Linuxin kanssa suosittelen ihan Gnomen Totem -mediasoitinta.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22.5.2009 @ 07:37

Ubuntu<3
Kotisivut Remake ;-)
#4 22.5.2009 @ 11:00
Juu minulla on XP ja VLC playeri löytyy. Sehän tässä hauskaa onkin kun tähän asti kaikki oudoimmatkin on pyörinyt VLC:llä mutta nuo WMV eivät näy. Näkyy vain värisöheröä ja äänet kyllä tulee hyvin =)

Tuo codeccipacki ei auttanut asiaan
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22.5.2009 @ 11:06

#5 22.5.2009 @ 11:33
Kai kokeilit sitä sillä Media Player Classic illa? Kun tuo VLC ei ainakaan ilman säätöä osaa vieraita kodekkeja käyttää.

Ubuntu<3
Kotisivut Remake ;-)
#6 22.5.2009 @ 12:44
Jep kokeiltu on. Tulee vaan teksti että "Cannot render the file"

#7 23.5.2009 @ 22:33
Eikö edes Windows Media Player toista kuvaa? Muistelen, että joskus olisi käynyt niin, että WMP on toistanut ongelmitta videon, joka VLC:llä tökki.
Lainaus:
Mielestäni koneessani löytyy kyllä kaikki tarpeelliset codekit, olen niitä ladannut ja asentanut mutta ilmeisesti joku codecki tökkii tai puuttuu
Kuten edellä totesin, ei noiden wmv-videoiden toistamisen mitään mitään erikoisia koodekkeja pitäisi vaatia. Koska ongelma on tullut ja koskeeko se kaikkia wmv-tiedostoja? Tuli mieleen, josko ongelma johtuisi jostakin useiden koodekkien aiheuttamasta ristiriidasta.

Itse koettaisin ratkaista ongelmaa poistamalla ensin kaikki erikseen asennetut koodekit ja playerit. Sitten asentaisin tuon VLC:n kokonaan uudelleen eli poistaen myös sen aiemmat asetukset.

Edit: Viestiin tulleet tahattomat linkit vievät Windows Media Playerin version 11 lataustiedostoon, josta minulla ei ole kokemusta. Versio, johon viittasin on WMP 10.00 http://www.microsoft.com/downloads/detai...1Mpp/MwWDvWhQ==
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24.5.2009 @ 01:54
#8 25.5.2009 @ 05:36
Jees, pitää kokeilla kodekkien poistolla. Hankin ne siksi kukn XP ei näyttänyt AVI -tiedostoja ennen kodekkipackin lataamista. Ja ei se kyl näyttänyt WMV:täkään, mut kokeilen tänään työpäivän jälkeen

Jaa tämä