Olen tässä nyt näitä kahta näyttöä miettinyt uudeksi näytöksi. Suurin ero noissa lienee tuo resoluutio ja kuvasuhde. Näyttö tulisi siis pitkälti pelikäyttöön mutta teen koneella paljon muutakin. E2400HD:n resoluutio ja kuvasuhde (16:9 1920x1080) on hyvä leffojen katselussa ja ehkäpä peleissäkin kun näkee vähän laajemman alueen kerralla. G2400WD:n suuresta pystyresoluutiosta (16:10 1920x1200) lienee paljon hyötyä normaalissa työpöytäkäytössä. Ja sitten on vielä hinta. Tietoasemalta ajattelin näyttöni tilata pikselitakuun vuoksi. E2400HD maksaa siellä 260e ja G2400WD 220e. Kumpaa näyttöä suosittelisitte? Onko tuosta 16:9 kuvasuhteesta hyötyä peleissä? yms.. Kertokaa mielipiteitänne.
Olen nyt jo jonkinlaista mielipidettä muodostanut melkein kaikkiin kysymyksiin muita foorumeita lukiessani. Mutta haluaisin vielä teidän mielipiteitänne siihen, onko peleissä 16:9 parempi kuin 16:10. Näkyykö oikeasti laajempi alue kerralla ja onko siitä hyötyä pelatessa.
Itsellä tää E2200HD toiminut aivan mainiosti ja itse huomaa mitään eroa tuossa kuva suhteessa pelillisesti