Tommosen näyttiksen ostin ja tarkalleen Asuksen valmistama. Mukana tuli VGA Driver levy jolla voi asentaa 177.42 ajurit tohon näyttikseen. Kysysin että kannattaako pitää nuo vai päivitänkö sinne uusimpiin ajureihin? Onko paljon eroja verrattuna siihen 185.... versioon? Sitten kun tuossa samassa levyssä on myös SmartDoctor jolla voi kellottaa tuota näyttistä niin kannattaako käyttää sitä vai Rivatuneria? Olen ainakin nähnyt että rivatuner on kehuttu ja muutenkin hyvä. Ja voinko kellottaa ihan tuolla gtx:n vakiojäähdyttimellä vai tarvitseeko ostaa joku uusi jäähdytin ja paljonko on vielä turvalliset lämpötilat? Tällä hetkellä SmartDoctor näyttää että lämpötila on levossa n. 40C ja kun peliä pelaan (esim. gta iv) niin oli joku 57C.
Rivatunerilla kannattaa kellotella. Ajat välillä furmarkkia ja kattelet miten vakaana pysyy kelloja nostellessa.
mulla kun pistän 3Dmark06 pyörii ni GTX260 lämpö noin 90C ja rivatunella oon kellottanu 651Mhz ja muisti 1000Mhz
eiköhän noita 190 ajureitaki ole jo saatavilla. Voi kellotella huoletta.. käynnistä kone ja laske kelloja jos ei toimi. AtiTool sopii myös nvidian korttien kellotukseen