Joo, elikkä 2 koneeni hidastelee pirusti peleissä. Kyseessä on HTPC seuraavilla spekseillä: Asus P5B-MX MSI 7900gto@gtx 4gt ddr2 667 antec 380w poweri Pentium D820@3ghz Hidastelua on esiintynyt mm Team fortress 2:ssa, josta se kylläkin poistui formatoinnin yhteydessä. nyt ongelma on Battlefield 2142 pelissä, noin 5-10 min välein FPS putoaa jonnekkin 10 alapuolelle ja sitä kestää n.minuutin ja taas pelaa kuin unelma... sen 5-10min jolloin sama toistuu. Team Fortress 2:sta ongelma tosiaan poistui formatoimalla. ja 2142 toimi asennuksen jälkeen monta päivää ilman tuota nykimistä. Olen kokeillut asentaa 2142:n uudelleen, scannannut viruksia, poistanut turhaa kamaa koneelta, eheyttänyt levyt, mutta ei, ei auta mikään. Siksi oli pakko tulla täältä kysymään että osaisiko joku auttaa? Olisin hyvin kiitollinen avusta.
Joo näyttiksen ajurit on päivitetty, eilen testasin varakorttia Radeon x850xt:tä tuohon koneeseen ja samaa hidastelua tuli silloinkin. Nyt kun vaihoin takasin tuon 7900gto:n, niin ongelma katosi! Oon toki onnellinen että ei oo enää onkelmaa, mutta kiva olisi tietää mistä tuo aiheutui... siis ihan sen varalta, että se tekee comebackin Ideoita?
Ja comebackin tuo ongelma tekikin, alkaa menee hermot tän paskan kanssa Olisiko jollain ideoita mistä tuo johtuu? Edit: ja nyt ongelma on Killing floor pelin kanssa, joka ei todellakaan vaadi koneelta juuri mitään.
Tätäkin olen jo ehtinyt kokeilemaan, kone on siisti sisältä ja olen tarkkaillut lämpöjä everestillä ja biosista, lämmötkään eivät ole tähän syynä