SmartDoctor ei tunnista GamerOSDia. Windows 7

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jststrtd 10.05.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. jststrtd

jststrtd Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alustana 64-bit Windows 7 RC Build 7100.

Olen yrittänyt asentaa XP ja Vista versioita eri yhteensopivuuksilla. Ohjelma vaikuttaa asentuvan ihan nätisti, mutta rebootin jälkeen SmartDoctor ilmoittaa, ettei sen kaikki toiminnot ole käytössä, koska GamerOSDia ei ole. Tämä viesti tulee silloinkin kun GamerOSD ei oikeasti ole asennettu.

Sain GamerOSDin varmaan joskus käyntiinkin (siis sen settings -ikkunan).
    Tray-ikoni ilmestyy, mutta SmartDoctor ei tunnista onko jokin peli käynnissä vai ei (GamerOSD tekee siis tämän ja ohjaa sitten SmartDoctoria).

Googlella löysin hieman samaan suuntaan olevia aiheita, mutta niistä ei löytynyt semmosta retkaisua mikä minulla olisi toiminut.

Eli siis kaipaan ratkaisua siihen, miten saan SmartDoctorin tunnistamaan GamerOSDin. Ongelmana voi siis olla, ettei GamerOSD asennu kunnolla.

TAI sitten niin, että SmartDoctor ei valita joka käynnistyskerralla ettei GamerOSDia ei ole, ja säädän manuaalisesti SmartDoctoria.

EDIT: Kokeilin vielä asentaa GamerOSD 305... Vista 64, Vista SP2 yhteensopivuudella. Rebootin jälkeen SmartDoctor ilmoittaa ystävällisesti ettei näytönohjainta löydy.
    GamerOSD ilmestyy alanurkkaan, mutta kun yritän avata sen pääikkunaa, siihen tulee tämä IE:n "sivua ei löydy".
    Lisäksi Aero teema ei toimi ja tilalla on Windows basic. Näin on käynyt ennenkin kun GamerOSDia olen yrittänyt asentaa.

Viimeksi muokattu: 10.05.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu