järjestelmävalvoja!

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi yougirl 08.05.2009.

1. yougirl

yougirl Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on nyt ongelma. En saa ladattua uutta messengeriä tai mitään muita ohjelmia ilman että olen järjestelmävalvoja!! Elikkä voisitteko kertoa miten voin kirjautua omalle puolelleni järjestelmävalvojaksi. Älkää pitikö minua tyhmänä vaikka en tiiä miten se tehää mut ihan sama kuulumisiin!

2.  
  3. Tomba_76

Tomba_76 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sinulla pitää olla järjestelmänvalvojan tunnukset jolla kirjaudut, ei se muuten onnistu. Samaan tapaan kun kirjaudut omilla tunnuksilla koneelle niin kirjaudut järjestelmänvalojana.

4. yamaneko

yamaneko Senior member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Niin tai jos kyseessä on Vista (kristallipallo on huollossa, joten en voi täältä tietää) niin Vistassa ei tarvitse erikseen kirjautua järjestelmänvalvojan tilille, riittää kun antaa järjestelmänvalvojan tunnukset tarvittaessa.

5. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    XP:ssäkin voi exeä tai pikakuvaketta ohjelmaan klikata hiiren oikeella ja valita 'Suorita nimellä'
    Siinä sitten valitsee tilin jolla on järjestelmänvalvoja oikeudet ja syöttää salasanan.

XP Home ei näytä tuossa listassa asennuksen luomaa ekaa tiliä nimeltään Järjestelmänvalvoja (näkyy vain Vikasietotilan kirjautimisikkunassa).
    Voi sitä tietty kokeilla kirjoittaa sen siihen.
    Administrator enkku xp:ssä tilin nimi.

6. yougirl

yougirl Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    siis tiiän mun salasana mutta kun yritän kirjautua järjestelmä valvojaksi niin en pääse ja mulla on oikea salasan ja kaikki mutta kun ei onnisttu

Viimeksi muokattu: 14.05.2009
  7. 1pertti

1pertti Senior member

Kiitokset:
    1,277
    Pisteet:
    243
    Siis tiedätkö sen järjestelmänvalvojan salasanan? Oman salasanasi tietysti tiedät, mutta se ei auta, koska sinulla ei ole järjestelmänvalvojan oikeuksia. Kyllä tuossa edellä oli jo hyvät ohjeet. Tarkemmin ei voi neuvoa, kun et paljastanut käyttöjärjestelmääsi.

8. yougirl

yougirl Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kiitos sain sen jo tehtyä: DD kiitos kaikille auttaville

Jaa tämä sivu