Elikkä minulla on acer aspire 5520 läppäri ja cs 1.6 pelailen, ennen pyöri ihan normaalisti 99 fps koko ajan (ehkä välillä 5-10 fps droppeja joka on normaalia läppärille), mutta joskus kuukaus sitten alkoi yhtäkkiä tulla noin 20sek kestäviä 20-40 fps droppeja jolloin pelaaminen meni ihan pilalle, tätä tapahtuu noin joka kolmas tai neljäs minuutti. Ja nyt noin viikko sitten asensin xpn kun ajattelin että jos vista syö tehoja tai jotai, mutta ei auttanut, sama ongelma. Olen myös kokeillut noin viidet eri ajurit. Elikkä onko koneeseeni mahdollista tehdä mitään? Asentaa uutta näytönohjainta tai jotain? (Tiedän ettei tämä ole mikään pelikone mutta enne pyöri iha hyvin.) Ja tässä vielä koneen tiedot: Näytönohjain: NVIDIA GeForce 7000M Muisti: 896 Mt Pikselinvarjostinyksikön versio: 4.0 DirectX: 9.0/10 NVIDIA TurboCache: On Integroitu näytönohjain: NTSC/PAL: On S-Video: On TV Out: On ATI DualView: On Suoritin: Tyyppi: AMD 64 X2 Turion TL-58 Välimuistin määrä: 1 024 kt Välimuistin tyyppi: L2 AMD HyperTransport: On Muisti: DDR2, 667 MHz, 4 Gt, 2 Gt Piirisarja: NVIDIA nForce 630M chipset Olisin TODELLA kiitollinen jos joku osaisi ratkaista tämän ongelman. Kiitos etukäteen.
Mulla droppas fps ainakin kun oli koneessa service pack 3. Sen kun otin pois niin ei enää dropaillu, en tiiä auttaako tämä sulla