Moro. Ite ehin tällä hetkellä (koneeseeni joka on xp)hienoa mustaa teemaa tai sitten vistaista jossa olis läpinäkyvyys toiminto aloituspalkisa? Toivon että laittaisitte linkin teemastanne jos teillä on sellainen ja voisin sitten itsekin kokeilla. Itse en uskalla sattumanvaraisesti etsiä kun viimeks pääsi koneelle muutama spyware yhen teeman mukana ja siksi haluaisinkin käyttää sellaista jossa toisella on kokemusta. Saako muuten vistan teemaa sillä läpinäkyvyys toiminnolla ilman jotain outoja exe-tiedostoja ilman? Oon saanu asennettua multipatcherin joten siitä ei oo pulaa ja en haluais asentaa mitään vista transformation packia enkä vista inspiratia koska oon niin pitkiä valitus kommentteja kuulu niitten poistamisesta että itellä ei riitä taito sellaiseen... Mut laittakaa linkkiä työpöydästänne tai jostakin hienosta teemasta jota ootte ainakin kokeillu. Kiitos jos joku viittii. =)
Noista läpinäkyvyyksistä en tiedä, mutta Täältä voit ladata Royale Remixedin,asenna teema avaamalla .rar-tiedosto ja tuplaklikkaa tiedostoa ''Royale Remixed.msi'' Lisää teemoja Windowsiin löydät Täältä. Yleensä teematiedostot pitää purkaa osoitteeseen: C:\WINDOWS\Resources\Themes, mutta tuo Royale Remixed oli poikkeus
Kiitos jansku! Aivan hemmetin hyvä teemapacki ja asentu loistavasti. Enpä olis uskonu että xp:en saa näin hyvän näköseks! kiitos