1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

näytön tarkkuudeen muuttaminen? apua!!

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi tollotyty 03.05.2009.

1. tollotyty

tollotyty Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Auttakee tyhmää tollotytyä.

Ostin miniläppärin compaq mini 700, käyttöjärjestelmä windows xp. ja minulla on mokkula saunalahden huawei e 220 hsdpa usb modem. nyt kun yritin asentaa sen tuohon miniläppäriin niin asentu kyllä mutta kun yrittää avata niin tulee teksti "to run this application, the resolution of the screen should not be less than 800x600" no kun yritin muuttaa asetuksista tuota näytön tarkkuutta niin ei onnistu siinä on vain 1024x576.

eikö tuo nyt käy tuohon? Apua auttakee viisaammat minua.

2.  
  3. Lolster

Lolster Guest

Kyseisen näytön ominais(eli maksimi)resoluutio on tuo 1024x576, sen suuremmaksi sitä ei saa, valitettavasti :/

4. tollotyty

tollotyty Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voihan paska *itkee*

menikö ostos ihan hukkaan kun olin ajatellut konetta vain perus surffailuun matkoilla ja että lapsi saa katsoa matkoilla lasten ohjelmia.

5. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    http://www.oqotalk.com/index.php?topic=3554.0;wap2

Tuommoisesta ketjusta sai semmoisen kuvan, että mokkulan voi saada toimimaan ilman mokkulan ohjelmaa. Koeta siis poistaa mokkulan mukana tullut softa, ja laita se kiinni ilman sitä. Jos sen mukana edes ylipäätään tuli mitään softaa.

Muuta en osaa oikein neuvoa - ei ole tullut itse räplättyä noiden vitsausten kanssa.

Jaa tämä sivu