joo. luin muiden posteja ja tulin ajatelleekseni että mahtuuko uusi näytönohjain ati x1200 tilalle? ja onko mulla siihen oikeat paikat? ei ole varaa nimittäin ostaa muita osia kuin näytönohjain ja virtalähde viellä joten haluaisin olla varma että se sitten myös menee paikalle ja mistä tiedän että mulla on toi "pci-express" väylä? edit:tarviiko lisävirtaa tai siis?!
Katsoppas CPU-Z:lla, löytyykö Mainboard-kohdalta PCI-Express X16-väylä. Radeon HD 4850 vaatii yhden lisävirtaliittimen, joten osta vaikka Antecin 430watin powerin.
tämä näin? ei taida olla :S tilasin jo tän ku jotku sano että sen vois vaan lyödä suoraan koneeseen? joten pitää uus emo ostaa..vai onko muuta mahdollisuutta?eli perunko tilauksen?
Ja mahtuminen riippuu ihan kotelostasi. Jos X1200 mahtuu juuri ja juuri tulee ongelmia 4850:lan kanssa.
ok..tarkistan asian..mmutta jos tarvin mistä voin ostaa kotelon? ja paljon hinta on? ja tarvinko siis uuden emon? ja siihenki kelpais ehdotuksia..
Uutta emoa et tarvi, siinä on PCI-E ja niin on X1200:ssakin. Uuden kotelon voit ostaa esim. täältä tai täältä. Tämä olisi melkeimpä paras vaihtoehto.
ai sii mutta tosin en ole varma tarvinko ;S yritän täs kattoa että missä näytönohjain on ja paljon tillaaa PP eikä vielä pystyis tota koteloakaan ostamaan..joten..emt pitäsiköhän perua tilaus ja sit ku on kotelan rahat kasassa niin tilata uudestaan
mulla on kone auki vieressä ja näyttis on toi vitun levy paska tota reunaa vasten? jos on niin ylöspäin ei ole ollenkaan tilaa(2mm) ja sivulle semmoset 4mm...jos tilal tota tarkotettiin..mutta sitten.mikä olis halvin mahollinen kotelo joka kelpais tähän ..siis jos mun kotelooon ei mahdu`?ja ilmeisesti ei mahdukkaan