Moi, Olen tässä vähän ajatellut uuden koneen ostoa tämän tai ensi vuoden aikana, mutta ennen sitä haluaisin vielä kuitenkin hitusen päivittää nykyistä konettani, koska se todenn. menee kakkos koneeksi ja myöskin vielä pelaamista varten. Nykyinen kokoonpanoni: Emolevy: Asus A8V Deluxe BIOS: Joku 3-4 vuotta vanha bios versio. Olisko 1010 tjtn. Prosessori: AMD Athlon 64 3800+ (~2,4 GHz) Näytönohjain: Club 3D; GeForce 7600 GT, AGP Keskusmuisti: 3 Gb DDR 400, PC3200 (2x1Gb + 2x512Mt) Virtalähde: Nexus 350W Olisi tarkoitus vaihtaa poweri ja näyttis. Itse olen ajatellut ATI Radeon HD 3850 näyttistä ja Nexuksen tai Antecin 500W poweria. Lähinnä on tarkoitus hankkia ihan tyyliin tehokkain AGP ohjain mitä markkinoilta vielä löytyy. Mitä nyt olen vähä katsellut niin tuo vaikuttaisi olevan ihan hyvä vaihtoehto. ATI Radeon HD3850 AGP, Multitronic Mitä mieltä olette, onko tuossa näyttiksessä tarpeeksi lisää puhtia verrattuna nykyiseen geforceeni, että se on vaivan arvoinen vaihtaa? Entä onko mitään hajua onko kyseinen kortti yhteensopiva emolevyni kanssa jne? Kaikki kokemukset ja mielipiteet ovat tervetulleita. Kiitos!
ATin 3850 AGP toimii koneellasi. Virtalähteeksi kannattaa ottaa 80% hyötysuhteella oleva poweri vaikka Antecilta. 3850 on tykein AGP-kortti, joten saat koneestasi kaiken irti. Joten eikun ostamaan. Tehoeroa on