1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Teemoja Windows XP:hen

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Peku92 27.04.2009.

1. Peku92

Peku92 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve. Haluaisin asentaa xp:hen teemoja ja haluaisin jättää väliin kaikenlaiset ohjelmat jotka voi vain romuttaa koneen niin mulle suositeltiin tämän nimistä ohjelmaa kuin Uxtheme Multi-patcher 6.0.
    Haluaisin kysyä että onko turvallista asentaa tämä ohjelma jotta voisi alkaa ladata teemoja? Juttu on myös siinä että mulla on xp:ssä service pack 3 ja yks kaveri kerto että se Uxtheme Multi-patcher ei ollu passannu tohon sp3:seen mutta kakkoseen oli. Osaisko joku kertoa omasta kokemuksestaan että oliko tuo patch helppo asentaa ja voiskos joku vielä pistää linkin mistä sen voi ladata turvallisesti sp3:seen? En oo varma että onko tuo softpedia turvallinen paikka ladata.

Kiitos jos joku jaksaa auttaa... =)

2.  
  3. Thor1993

Thor1993 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuneup utilities:lla onnistuu ainakin turvallisesti. Ite oon tota käyttäny niin Vistal ku XP:llä ja tolla SP3:lla.

Veikkaan että toikin on ihan turvallinen ja silleen. Softpedia on ihan hyvä paikka ladata.

4. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  5. juuSOS

juuSOS Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 27.04.2009
  6. ShatBriks

ShatBriks Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ihan kamalia ohjelmia nuo Tuneupit ja WindowBlindsit, naulan lyö koneen arkkuun kun menee semmoisia asentelemaan.

UXTheme patcher toimii eikä syö resursseja turhaan kokoaikaa taustalla.

sieltä vaikka teemoja, lassekongo83:lla on todella hienoja muutama (IMO) joten kannattaa tarkistaa hänen profiilinsa ainakin

Jaa tämä sivu