Elikkäs, nyt tässä 2viikon aikana, olen formatoinut kiintolevyn saman syyn takia. Eli, olen joutunut formatoimaan sen takia koska windows on latautunut logoon asten, ja sitten vilahtaa bluescreen hetkeksi ja kone käynnistyy uudestaan, vikoja tietenkin voi olla varmaan miljoonia? Oudointa on se että vika tulee yhtä äkkiä, vaikkei mitään "pahaa" olla tehty. Esim. väärin sammuttaminen, tai jonkun asennuksen keskeen jättäminen jne. Mistä sellainen voi johtua? Windows uudelleen asentaminen on aina auttanut vikaan. Voisiko kovalevy olla hajalla? Testattua en ole pystynyt, koska en ole löytänyt oikeata ohjelmaa millä testata. Ongelma alkoi 2 viikkoa sitten.
Vaikuttaa kovo vialta, hae valmistajan sivuilta testiohjelma ja testaa kovo. Kerro minkä merkkinen kovo on niin yritetään etsiä testiohjelma.
Olen yrittänyt, mutta ei oiekin tajua niitä juttui sieltä. Kovo on seagate. Voisitko sä neuvoa? Ku joskus latasi oikein jonkun "ohjelman" joka piti polttaa levylle ja se testas sit. Mut ku se oli käyny läpi niin ei se maininnut mitään. Et olis ehjä tai muutakaan.
http://download.seagate.com/seatools/registration.nsf/eula/desktop Tuon kun lataat, on dos pohjainen joten et winukkaa tarvii, hyväksy ehdot sivun alalaidasta ja lataa.
Joo cd levylle ja laitat sitten biosista cd/dvd aseman boottaavaksi, niin testiohjelma käynnistyy eikä winukka.