tietokone ei käynnisty

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi jarke123 23.04.2009.

1. jarke123

jarke123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    elikkäsnyt on semmonen ongelma et uus kone jonka olen kasannut ei lähde käyntiin jimms pc storelta olen ostanut osat eikä koneessa tapahdu mitään jos painaa virta nappulaa emolevy on joku MSI pelaajille tarkotettu ja 4gigaa ramii 500w lähde ja tupla ydin prossu näyttis on joku geforce9500 1giga muistii kaikkea olen kokeillut mahtaako olla kovalevy rikki ,,,,,,,,kiitos vastaajille,,,,,,,,,,

2.  
  3. cixu2

cixu2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikäli kaikki osat ovat toimivia, niin väittäisin että vika on niissä ärsyttävän pienissä "jutuissa" jotka menevät kotelosta emolevyyn. Voi olla että nämä ovat väärillä paikoilla, tai sitten powerista menevät johdot emolevyyn ovat huonosti kiinni.

4. jarke123

jarke123 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyl ne kaikki pitäis olla toimivia mut niistä johdoista en kyllä ole varma

5. aapelih

aapelih Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kato siitä emonlevyn ohjekirjasta niitten johtojen paikat oikein. Ja sitten että ootko kytkeny kaikki muut johdot oikein?
    [offtopic]Ja muuten tuohon tekstin luettavuutenkin voisit _hieman_ panostaa, eli pilkkujen, pisteitten ja isojen alkukirjainten käyttöä voisi harjoitella...[/offtopic]

Jaa tämä sivu