1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kingston DataTravel 8Gb ja ps3

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi SeittiMan 15.04.2009.

  1. SeittiMan

    SeittiMan Member

    Liittynyt:
    22.02.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostimpa sitten tänään uuden 8gb Kingstonin muistitikun, formatoin sen NTFS:ksi ja nyt pitäisi toimia pleikassa kuten 4gb saman merkkinen muistitikku... mutta kun eipä toimi, kertokaahan siis minulle missä voisi olla vika? Vanhan tikun pleikka tunnistaa, mutta uusi ei reagoi mitenkään
     
  2.  
  3. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olisko syyllinen se NTFS formaatti. Eikös se pidä olla FAT32. Mulla on just samanmoinen 8G ja hyvin toimii mutta tosiaan FAT:ina. NTFS en ole kokeillut.
     
    Viimeksi muokattu: 15.04.2009
  4. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    793
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kyllä mulla kyseinen tikku toimi ihan suoraan pleikassa ilman mitään säätöjä vai oliko nyt muuntoon jokin syy?
     
  5. Tonza133

    Tonza133 Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    115
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    NTFS on windowsin oma formaatti, eikä toimi pleikkarissa. Formatoi tikku uudestaan FAT:ksi.
     
  6. Trilogiar

    Trilogiar Regular member

    Liittynyt:
    08.08.2007
    Viestejä:
    793
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Millä tavalla ei tikku muuten toiminut? Väittikö Ps3, että tikulla ei ole tilaa vaikka se oli täysin tyhjä. Näet itselleni kävi tänään näin. Tikulla oli reilu 7Gt tilaa, mutta Ps3 väitti tikulla olevan tilaa vain 54mb. Lopulta alustin tikun koneella ja sen jälkeen suostui yhteistyöhön.
     
  7. Kellukka

    Kellukka Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    254
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alustitko NTFS:ksi ???
    Nimittäin siitähän tässä vietiketjussa on kyse.
     
  8. Timant

    Timant Guest

    Mulla on kansa toi sam tikku, mutta itse en tehnyt tikulle mitään ja hyvin toimii.
     
  9. SeittiMan

    SeittiMan Member

    Liittynyt:
    22.02.2008
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hommat toimii :) Koko haasteen takana oli yli neljä gigainen videotiedosto jota PS3 ei tietenkään FAT32:na tunnista. Videotiedoston pätkäisy jollain muxaus softalla mahdollisti tiedoston käytön.

    Onko kellään tiedossa onko kenties joskus tulossa muutosta siihen, että pleikka ymmärtäisi yli neljän gigan tiedostokokoja? vai kenties puhdas mahdottumuus?
     
  10. eddison84

    eddison84 Regular member

    Liittynyt:
    02.02.2006
    Viestejä:
    707
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä kai se pleikka sen yli 4GB ymmärtää, mutta yli 4GB tiedostot eivät ole tuettuna FAT-muodossa ja tuon muotoiset ovat toistaiseksi ainoita ulkoisia tied. järjestelmämuotoja mitä PS3 tukee. Olisihan se NTFS-tuki poikaa.
     
    Viimeksi muokattu: 19.04.2009

Jaa tämä sivu