Mustan ruudun salaisuudet.

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Kineela 13.04.2009.

1. Kineela

Kineela Guest

Eli.. hei vain ihmiset. Näin heti alkuun sanon,notta mien oo mikään tietokoneguru milläänmuotoa joten mie voin olla melko tahvo tässä asiassa mutta;

Kaikki sujui ah niin hyvin eiliseen asti. Mulla on melkouus läppäri, joulukuussa hankittu.
    Koitan nyt päteä ja tukkiä tähän näitä tietoja

Fujitsu Siemens
    Windows Vista, Service pack 1
    AMD Athlon x2 Dual-Core QL-60 1.90 GHZ
    4.00 Gt RAM
    32-bittinen

ATI Mobility Radeon HD 3400 series

ja niin edelleen. NOH.
    Ongelma on tämä: Up to eiliseen, kaikki meni maan täydellisesti, kunnes lomalainen pääsi kämpille ja pisti koneen päälle. Koneella ei ongelmaa eikä yskintää, yleinen nettisurffailu toimii loistavasti.
    Sitten tämä laitto WoWin päälle ja PUM. Musta ruutu, äänet pois. Ei alt-tab, alt-F4, windowsnappula eikä ctrl-alt-del, mikää ei toimi. Reboot ja kone päälle. Koneella ei mitään ongelmaa, käy ku unelma. Kunnes laitan wowin päälle ja PUM. taas ruutu mustaksi. Voisin vaikka sanoa notta on harvinaisen stressaavaa. Välillä menee 20 minuuttia ennenku ampuu mustaksi, välillä ei kestä edes puoltaminuuttia. Kokeilin muita pelejä, mutta ainakaan tähän asti ei missään muussa ole tullu mitähän ongelmia.

Jännä on se että aikasemmin päivällä kone oli pyörittäny peliä hyvin, ilman mitiä ongelmia. Imppasin tuuletinröörit puhtaaksi mut ei se ainakaan ollu se ongelma.
    Villi arvaus on notta joku guru täällä nauraa mulle veet silmissä ja sanoo jotain yleispätevää notta oonhan mie tyhmä ku en oo laittanu näyttöä päälle tms, mut nii. Kai mie oon jo kaikkeni tehny. Mitä mie teen?

2.  
  3. Kokki99

Kokki99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kokeileppa vaikka asentaa WoW uusiksi. Seuraavaksi kannattaa varmaan etsiä uusia näytönohjaimen ajureita.

4. Kineela

Kineela Guest

ainiinjoo, unohdin mainita, asensin pelin uudestaan kaikkineen, mutta ongelma ilmenee edelleen..

EDIT:

Tää asensi ilmeisesti uusimmat ajurit koneeseen. Edelleen hajottaa.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 13.04.2009

Jaa tämä sivu