1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SuperAntispyware toimi poistajana. (korjaus)

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit -osiossa. Ketjun avasi frodola 12.04.2009.

  1. frodola

    frodola Guest

    Yli 800 eri teksti, ym. logeja ... Roskakorissa. Olen yrittänyt korjata ongelmaa josta HijackThis -logi täällä. Advencedin kanssa olen ladannut ilmais softaa ja olen mm. käyttänyt rekisteri siivous työkalua, IObit, scannannu ja aina on virheitä. Nyt roskakori pullottaa sellaisiakin kun oli koneen ostohetkellä 6kk siten. Onko ne vanhaoja ja uusia tilalla? annanko uuden HijackThis-login? palautanko kohteet? kone toimii en tiiä itse Luulin ainakin saavani täältä apua jos joku ystävällisesti edes neuvoo suuntaa? EI tarvitse fixailla mitää. En pääse rekisteröitymään Virustutka.net sivuille? joihin oisin login laittanut. :(
     
  2.  
  3. frodola

    frodola Guest

    Poistin kaikki roskakorista 806 tiedostoa, enkä huomaa eroa missään joten kai sitten kaikki on hyvin. Kuinka poistan tämän nyt aiheettomaksi jääneen ilmoituksen? / ylläpito voisi poistaa nämä, tämän aiheen keskustelu osioni.
     

Jaa tämä sivu