1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HYVIN SUURI ONGELMA! APUA :(

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Joku12345 11.04.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Joku12345

Joku12345 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ennen mitään muuta tässä tulee koneen system specsit. Windows Vista 32 Bit Home basic Compaq 6720s Intel Celeron 2GHz, 1GT RAM muistia. Eli asensin Need for speedin underground 2:kkosen "EI WARE VAAN KAUPASTA OSTETTU" ja pelasin sitä pari kertaa. Mutta kolmannella kävi niin että HUMPS! ruutu flippasi sivuttain ja losautti siihen että "Need For Speed Underground 2 Lakkasi Toimimasta." Ajattelin että jaa, kai se ruutu siitä paranee kun Laitan koneen uudestaan päälle. No, kun sitten sitä yritin, niin heti Windows Vista - Lataus palkin jälkeen Ruutu muuttuu Mustaksi ja ei tee mitään. Koneesta kuuluu saman lainen saundi kuin aina. Olen tätä ongelmaa muuten myös Viime viikolla kokenut että Tulee vain musta ruutu. Joka on HYVIN ärsyttävää. Avasin koneen vikasietotilassa koska "Windows ei sulkeutunut oikein." ja ruutuun pomppasi ohje ja tuki joka suositteli Järjestelmän palauttamista tiettyihin pisteisiin. Kertokaa kiitos jos tiedätte ratkaisun ongelmaani. Olen toki valmis Järjestelmän palautukseen, mutta olen silti huolissani siitä että jos enää sammutan koneeni niin en saa sitä enää käyntiin vaan käy sama juttu. Olisiko jollain apua? Miksei kukaan vastaa minun Topicceihin? Mikä vika minussa muka on. :(

Viimeksi muokattu: 11.04.2009
  2.  
  3. Joku12345

Joku12345 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Bump.... ja yritin tota Järjestelmän palautusta. Heti kun se on loppunut se palauttaminen, Niin tulee sama musta ruutu. Sitte ku laitan vikasietotilan, niin se sanoo että järjestelmän palautus ei onnistunut. APUA IHMISET!

4. 1pertti

1pertti Senior member

Kiitokset:
    1,235
    Pisteet:
    243
    Oletko koettanut järjestelmän palauttamista johonkin toiseen, aikaisempaan palautuspisteeseen? Koska ongelma ilmeisesti johtuu tuosta pelistä, palautus pitäisi tehdä pelin asentamista edeltävään palautuspisteeseen ja asentaa peli sitten uudelleen.

Myös joku virustorjuntaohjelma voi estää järjestelmän palauttamisen. Esimerkiksi Nortonissa on oletusasetuksissa kruksattu kohta "Kytke Norton-tuotteen suojaus päälle". Ellei kruksia poista palautuksen ajaksi, palautus ei onnistu, vaan kone jää samaan tilaan.

P.S. Joku itse ongelmaa kuvaava otsikko voisi houkutella enemmän vastaajia.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu