1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Creative zen elokuvien katsominen

Viestiketju Kämmenmikrot -osiossa. Ketjun avasi puuma79 06.04.2009.

  1. puuma79

    puuma79 Guest

    Olen jonkin aikaa jo yrittänyt siirtää elokuvia creative zen.issa olevalle tuetulle muistikortille,siinä onnistumatta!Yrittäessäni katsoa elokuvia laite ilmoittaa ettei voida tällä resoluutiolla toistaa tai ei ole tuoettu.... En tiedä mitä se resoluutio tarkoittaa ja onko siirto tapani väärä,kun siirän suoraan ladatut elokuvat muistikortille?Eli tarvitseeko ne muuntaa jotenkin ja miten?
    Olen siirtänyt löytämiäni versioissa Xvid ja wmva kaiketi!?
    Voiko joku auttaa?Olen ihan pihalla tämän toimituksen suhteen ja pian jo hermoni menettämässä!!!!
    Terv.ohjeita tarvitseva
     
  2.  
  3. EeroKakko

    EeroKakko Active member

    Liittynyt:
    14.05.2008
    Viestejä:
    1,272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Zenin mukana tulee CD-levy, jossa on ohjelmia. Yksi niistä ohjelmista on Zen video converter, joka konvertoi videon oikeaan muotoon ja resoluution oikeaksi. Zen toistaa vain 320x240 resoluutiolla ja .wmv-muodossa olevaa videota.

    Mikäli ei sitä CD:tä ole, niin Creativen sivuilta saa metsästettyä ohjelman.
     
  4. Virus88

    Virus88 Regular member

    Liittynyt:
    11.04.2005
    Viestejä:
    475
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni joskus oli vielä sellainen ongelma että se ei tuolla ohjelmalla pystynyt siltikään kovertoimaan noita videoita. Homma korjaantuu muutamalla codecilla jos ohjelma alkaa valittamaan.
     
  5. puuma79

    puuma79 Guest

    Juu,kiitos vinkeistä!
    Kokeilin tossa sitten zen video converterilla muuntaa elokuvia
    ja kävi niin,että kyllä muunsi ja suostui toistamaan elokuvan
    n. kaksi kertaa,kahdestakymmenestä ja silloinkin näkyy pelkkää mustaa
    eikä kuuluu mitään!
    T.taas keinot lopussa...
     
  6. puuma79

    puuma79 Guest

    mitä codeceja pitää olla että homma onnistuu?
    Kiitos etukäteen!
     
  7. Virus88

    Virus88 Regular member

    Liittynyt:
    11.04.2005
    Viestejä:
    475
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli siis pystyit siirtämään videon soittimeen ja katsomaan soittimella videoa?
     
    Viimeksi muokattu: 11.04.2009

Jaa tämä sivu