Ongelma on siis seuraava: tietokonetta käynnistettäessä LG Flatron L227WT näyttö menee ensin päälle, näyttää LG:n logon, mutta sitten ilmoittaa "digital power saving mode". Myöskään Logitechin G11 näppäimistö ei toimi: näppäinten painallukset eivät vaikuta mitenkään ja valo ei syty. Sama vika tuntuisi olevan hiiressäkin, valoa ei tule vaikka heiluttelisi. Tietokone lisäksi pitää oudon kovaa hurinaa. Onko tietoa, mistä ongelma voisi johtua? Meneekö emolevy vaihtoon vai voiko ongelma olla jossain muualla? Tällä hetkellä ei ole oikein mahdollisuutta testata osia toisissa koneissa / toisia osia tässä koneessa.
Jos kerran tuulettimet pyörivät kovalla nopeudella mutta mitään ei tapahdu emo on ottanu lopputilin. Ei siis piip ääntä?
Hei, minulla on osittain sama ongelma. Tietokonetta käynnistettäessä LG Flatron W2242T näyttö menee ensin päälle, näyttää LG:n logon, mutta sitten ilmoittaa tuon "Digital power saving mode" ja näyttö menee mustaksi. Näppiksessä on valo, ja langattomassa hiiressä on valo, mutta mitään ei tapahdu, kun hiirtä liikuttaa tai näppiksen nappeja painelee. Tietokone ei myöskään sammu virtanapista, vaan täytyy kiskoa johto irti seinästä jos haluaa sammuttaa sen... Reboot onnistuu, mutta ongelma toistuu. Tietokone hurisee päällä ollessaan, ja käynnistettäessä kuuluu pitkähkö piippaus. Voisiko joku ystävällinen auttaa tietämätöntä? päälle päätteeksi olen nainen, enkä tiedä näistä asioista juurikaan mitään... ;o
Kone vietiin korjaukseen ja selvisi etta se on joku vika mika Vistassa on, ei ole minun koneeni joten en tarkalleen muista, mutta korjaus taisi parikymppia maksaa. Eli suosittelisin etta viet koneen korjaukseen, sielta luulisi hyvia neuvoja saavan. (Pahoittelen skandien puutetta, olen Jaappanlandiassa talla hetkella.)