Latasin täs jonku aikaa sitten PSP CS4 Master Collection trialin. Kun aloitin lataamaan se tallentui vahingossa winrar tiedostona. Sitten vaihdoin sen ''Nimeä uudelleen'' avulla .exe tiedostoksi eikä sitä voi suorittaa enää. Yritin poistaa sen mutta sekään ei onnistu. Siihen tulee että: ''Toimintoa ei voi viimeistellä, koska tiedosto on avattu jossakin toisessa ohjelmassa´´. miten tiedoston voi poistaa tai voiko sitä laittaa muotoon että sen voi suorittaa? Ja vielä sellanen, että jos olen tallentamassa tiedostoa mikä pitää olla oletuksena että se aukeaa oikeassa mmuodossa? Kiitos jo nyt!
muutan tiedoston nimestä pääte takaisin .rar muotoon tai .zip muotoon riippuen siitä mitä se oli ennen kuin nimesit sen uudelleen. Kokeile sitten uudestaan. Jos vieläkin tulee että joku käyttää tiedostoa niin unlocekrin pitäisi auttaa.
Päätin koittaa purkaa tiedoston ja kattoo mitä tapahtuu, ohjelma toimi joten en viitsi enää koskea siihen ettei se lakkaa toimimasta tai mitään. Vai vaikuttaako se mitenkään ohjeman toimimiseen?? Kiitos paljon avusta. Ainakin nyt tiedän että voin käyttää unlockeria ensi kerralla jos sattuu jotain tälläistä. Ja vielä tästä sivustosta, koska olen uusi täällä. Jos mulla tulee joku muu ongelma kuin tässä alkuperäisessä viestissä on, saako tässä kysyä sitä?? saattaa olla tyhmä kysymys, mutta täytyi varmistaa.
Ei pitäisi vaikuttaa ohjelman toimintaan, jos kerran sait purettua sen. Jos tulee jokin uusi ongelma, niin ensin kokeilet käyttää AD:n hakua tuossa välilehti palkin yläpuolella. Jos mitään vastaavia threadeja ei löydy, niin etsit keskustelu välilehdestä tuolta ylhäältä sopivan alueen mihin probleemasi liittyy ja teet sinne uuden threadin. Tämä sen takia että jatkossa muut voivat käyttää samanlaisissa ongelmissa hakua ja löytää jo valmiin threadin asiasta, sekä mahdollisesti ratkaisun ongelmaansa.