Eli päivitin IE selaimeni tuohon uusimpaan 8 versioon. Tämän jälkeen kaikista kuvista on tullut suttusia/sameita. Esimerkkinä vaikka travian kylän kuva on todella suttunen sekä hymiöt ovat suttusia. Mahtaakohan joku tietää miten sen suttusuuden sais pois? Vika tule heti kun päivitin selaimen.
Taas näitä kavereita jotka eivät tiedä ratkaisua, mutta silti on pakko jotain sanoa Mutta sama se, olen tottunu siihen jo :/ E: sana puuttui
Oletko kokeillut sitä "yhteensopivuusnäkymä" näppäintä? Luultavasti olet mutta muutakaan ei tullut mieleen.
Sehän on se repästyn paperin näköinen näppäin osoiterivin lopussa. Mulla itselläni ei kyllä näy tuo näppäin kun olen täällä afterdawn sivulla. Tosin en ole kyllä löytänyt yhtään sivua missä tuosta olisi ollut vastaavaa hyötyä tai haittaa.
Eikös IE8 pitänyt olla ensimmäinen ie joka on täysin yhteensopiva internet standardin kanssa? Kihih, long live firefox! En tiedä onko hyötyä jos poistat ja asennat ie:n uusiksi?
Joo niin tämän vissiin piti. Hieman nopiampi on kuin IE7 mutta siihen ne hyödyt jääkin. Microsoft vaan evottaa Tarttee tosiaan kokeilla josain vaiheessa tuota poistoa ja uusiksi asennusta.
Vai nopeampi.. Mulla sivujen aukeaminen muuttui ihan tolkuttoman hitaaksi ja sivut muutenkin vaihtuu ihan omasta tahdostaan edellisiksi sivuiksi. Muutenkin koko kone tuntuu hidastuneen. S*it!