Minulla olis tämmönen kone kun HP pavilion a1610.fi ja emolevy on tosa Joten kysyisin listaa prosessoreista jotka sopii mun koneeseen. Minulla on nykyään 1,8 GHz AMD Sempron(tm) Processor 3400+, joten siitä huonompia ei kannata listata. Huom: vain sellaisia prosessoreita joita vielä myydään jossain päin suomea kiitoksia etukäteen!
Siinähän tuo lukee antamassasi linkissä: * Socket: AM2 * AMD Athlon 64 * Athlon 64 X2 up to 5000+ * AMD Sempron Eli jos et tahdo emolevyä vaihtaa, ota vaikka Athlon 64 X2 5000+
Siis koneesi on tuo -> http://h20195.www2.hp.com/V2/GetPDF.aspx/c00780483.pdf ? Mikä näyttis siinä sun koneessas on kun tuossa ei näy mitään muuta kuin tuon integroidun näyttiksesi tiedot Meinaan turhaa ostaa "tehokasta" prossua jos näyttiksestäsi tulee täydellinen pullon kaula E: Typoja
AMD Athlon X2 6000+ saattaa toimia, mutta valmistaja ei lupaa toimivuutta sille. Suosittelen ostamaan Athlon X2 5000+:n. Se toimii varmasti, koska valmistaja lupaa tuen sille. Nykyiseen Semproniin verrattuna tuo Athlon on paljon parempi, dual-core on nykyisin hyvä oltava.
kyllä toi on mun kone ja nykynen näyttis on Club 3D Radeon HD 3450 512MB ja sekin menee kanssa piakkoin vaihtoon