1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Saako 1080p FULL HD tietokoneen näytön kytkettyä FULL HD kotiteatteri dvd soittimeen? ja miten

Viestiketju HD DVD -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kala123 26.03.2009.

  1. kala123

    kala123 Member

    Liittynyt:
    26.03.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko jollain tietoa miten sais/saako edes kytkettyä tollasen Acer X233HBD 23" LCD-näyttön tollaseen esim: Samsung HTZ310RXEE kotiteatteri settiin? tai auttaako asiaa jos hommaa näytön HDMI liitännällä tuleeko kuvaa ja onko se näytölle sopivaksi muokattua vai tarvitaanko väliin jotain erityisiä muunnin bokseja tai jotain?? Tai kannattaako yleensäkkään käyttää tietokoneen näyttöä "telkkarina"?

    kertokaa jos tiiätte ku ite oon ihan pihalla näistä jutuista.
     
  2.  
  3. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    HDMI-liitäntä on helpoin ja yksinkertaisin tapa toteuttaa tuo. Kuva skaalataan aina tarpeen mukaan, sille ei itse tarvitse tehdä mitään.
    Itse henkilökohtaisesti en telkkariksi ottaisi noin pientä ruutua, mutta käytännössä ei ole mitään estettä tuon käyttämiseen telkkarina.
     
  4. kala123

    kala123 Member

    Liittynyt:
    26.03.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos tästä valaisemisesta =)

    Netissä on vaan juttuja että esim ps2:sen liittäminen näyttöön ei olekkaan yhtään näin yksinkertaista, vaan pitää tilata vaikka mitä muunto laatikkoa ja piuhaa. mutta hyvä jos tolla HDMI:llä toimii
     
  5. peeaa2

    peeaa2 Regular member

    Liittynyt:
    09.04.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Totta, ja tämä johtuu siitä että ps2:sta saa vain komponentti kuvaa ulos.
     
  6. kala123

    kala123 Member

    Liittynyt:
    26.03.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ehkä vähän aiheen vierestä mutta yhtenä näyttö vaihtoehtona olisi LG M237WD kun tossa olis toi Digiviritin mutta se on (DVB-T) niinku antenniverkkoon ja pitäs saada kaapeliin nii toimiiko jos laittaa kaapeli digiboksin väliin vai pitääkö jotain muuta hankkia?
     

Jaa tämä sivu