Toimiiko peli

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi kimila 21.03.2009.

1. kimila

kimila Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen hankkimassa Rollercoaster tycoon 3 peliä. Can you run it antoi seuraavanlaisen tuloksen:
    Video Card
    Minimum: 32 MB Video Card with Hardware T&L (ATI Radeon+/GeForce2 or higher)
    You Have: ATI Radeon HD 3200 Graphics (ATI Radeon HD 3200 Graphics (0x9610))
    FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum. Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - No
    Video RAM: Required - 32 MB , You have - 256 MB
    Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - No
    Video HW Rasterization: Required - Yes , You have - No
    Call of duty ykkönen antoi saman tuloksen mutta silti peli toimii moitteetta. Toimiiko siis Rollercoaster tycoon 3 myös?

2.  
  3. aahola

aahola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No kyllä luulisi toimivan

4. sotajermu

sotajermu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos can you run it sanoo,että ei toimi ni ei toimi sanon kokemuksesta.

5. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hieman tarkennusta, itselläni on monesti toiminut vanhemmilla koneilla pelit vaikkeivat olekkaan läpäisseet kyseistä testiä. Tuohan on vain suuntaa antava testi..

6. Lada1500s

Lada1500s Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo on jokin integroitu näyttis? Siinä syy, koska sivusto ei päivittele integroituja näyttiksiä, jolloin ne arvot voivat olla ihan päin seiniä.

7. umrej

umrej Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos sulla on integroitu näyttis niin unohda pelaaminen ja vaikka can you sanoo, että peli toimii, niin se ei takuulla toimi. Itse olen kokeillut monta kertaa kun oli näyttis rikki niin piti pärjätä ingroidulla. Joten unohda koko peli :/ Mutta JOS nyt jollain IHMEELLÄ olet sen saanut toimimaan niin pistä viestiä tänne ihmeessä :)

Edittä: Mulla oli kylläkin gf 6150LE integ.näyttiksenä :D. Mutta silti can you väitti että pelit toimii, mutta ei mitään toivoa ollut.

Viimeksi muokattu: 27.03.2009
  8. aahola

aahola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän Ati Radeon HD 3200 luulisi olevan sen verran tuore näyttis että noin vanha ja kevyt peli pyörisi.

9. kimila

kimila Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuinka vertailukelpoinen pelidemo on?

10. mrcheeky1

mrcheeky1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Demoversiot peleistä on yhtä raskaita kuin kokonaiset pelitkin, kentät tosin saattavat täysimittaisessa pelissä olla suurempia ja sitä myöten raskaampia..

11. kimila

kimila Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Peli toimii aivan moitteettomasti.Eli tuo testi on tosiaan vain suuntaa antava.

12. friis

friis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla on mennyt usko tohon testiin jo aikoja sitten. On meinaan näyttänyt aika outoja tuloksia joskus. Eli todellakin vain ja ainoastaan suuntaa antava. Kannattaa emmemmin hankkia pelin demo versio ja kokeilla sillä. Tämä ei tosin ole aina mahdollista.

13. Petsku131

Petsku131 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä tuo testi lähes aina totta puhuu. Itse menin www.ea.com ja laitoni pelitestiin pelin battlefield 2. Sivusto ilmoitti etten pystyisi pelaamaan battlefield 2 edes miniumilla.

Totuus?

Olen pelannut 3vuotta battlefieldia tällä koneella high graffoilla :)

Mutta tuo can you run it ei ole ainakaan meikäläistä kusettanut.

14. JoniS

JoniS Active member

Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    niinkuin tuolla on jo aiemmin sanottu niin se can u run it testi VOI olla suuntaa antava, mutta itse en menisi siihen luottamaan ainakaan koska näyttää minulla ainakin tulokset miten sattuu, aina minimium kohdassa on juuri ja juuri läpi ja recommendent kohdassa kaikki on täynnä.

15. Dofu

Dofu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla näytti että crysis tai CoD 5 ei muka pyöri ja pyörii iha helposti crysis toki isommilla jökkii vähän CoDia ei saa jökki mitenkää...

Jaa tämä sivu