Vista 32-bit vai 64-bit?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Poitzu88 16.03.2009.

1. Poitzu88

Poitzu88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tänne oma mielipide, et kumpi noista vistoista olis parempi ja millä vista versiolla pelitkin toimis, ehkä vähän vanhemmatkin.
    kun olen lukenu, et joissain vistan versioissa voi olla ongelmia pelien kanssa.
    olen ajatellu vaihtaa xp pro:n vista 64-bittiseen.. kokemuksia vista 64-bittisestä????

pelailen fallout 2, guild wars, silkroad online, gta sa, diablo 2 lod, css, half-life 2 ja jotain muita mut olis kiva hyötyä koko toi 4gt ramia.

Kokoonpano tossa -->
    AMD Athlon 4800+ AM2 64-bit
    MSI K9AG-Neo2 Digital
    Asus EAH4870 512mb
    Kingston 4gt 800mhz
    Seagate Barracuda 250gt
    Antec Basic Power 500w

2.  
  3. Artsi112

Artsi112 Guest

Pistä 64 bittinen. Itse vaihdoin xp 32 bittisestä Vista 64:seen, ja olen ollut todella tyytyväinen, kone on todella nopea vanhaan verrattuna.
    Itsellä on kaikki pelit ja ohjelmat asentuneet ongelmitta, ainut missä oli "pieni" ongelma oli WoW. Vista kun heitti sen Julkiset kansioon. Siihen auttoi "Suorita Järjestelmänvalvojana" napukka :)
    Jos suoritin tukee 64 bittistä mielestäni se on pakko hankinta :)
    Kyllä noiden pelien pitäisi pelata 64 bittisellä, ei tuossa vielä mitään niin vanhaa ole.

!Muista että tämä on vain minun mieli piteeni.!

Terv. Arto

4. potchi

potchi Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    64-bittiselle multakin ääni. Ohjelmia voi sillä suorittaa tarvittaessa esim. XP sp2 yhteensopivuustilassa. Itsellä ei oo tullu vielä ensimmäistäkään peliä tai ohjelmaa vastaan mitä en ois saanu 64-bit versiolla toimimaan.

5. veeman07

veeman07 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sama täällä. 64-bit home premium ja ei kerta kaikkiaan mitään pahaa sanottavaa!

6. Poitzu88

Poitzu88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No olisko se vista home premium 64-bittinen asennettava sitten :)
    vaikka ei noista peleistä mikään nyttenkään pätki vaikka laittaa täydet asetukset mut ehkä joskus sitten vistasta olis hyötyä. joskushan se kuitenki on asennettava.

7. potchi

potchi Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    No eipä välttämättä oo pakko asennus kun Windows 7 kolkuttaa kuitenki jo oven takana. Itse aion kyllä kuitenkin vistalla mennä pitkään.

8. Poitzu88

Poitzu88 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Läppärissä mulla on vista mut se ei tosiaan sovi siihen koneeseen.. liian raskas

Jaa tämä sivu