heti kun avaaan koneen se heittää b screenin ja oon yrittäny saaha kuntoon poistamalla uusia ohjelmia jotka olin ladannu vähän aikaa sitte. se ei oo auttanu että mitä pitäis tehä
Käyttis, koneen tiedot, oheislaitteet, onko uusia laitteita, etc? Miten saat poistettua ohjelmia jos kerran kone menee heti käynnistyessä bluescreeniin?
koeta käynnistää vikasietotilaan, kun käynnistät paina F8 sillä pitäs päästä eteenpäin sieltä valitse ylä/ala näppäimillä vikasietotila ja paina entter voit myös koettaa viimmeistä toimivaa kokoonpanoa.
Elikkäs itellä on ongelma tai ehkä monia sellaisia. Elikkäs usein kone kaatuu/tilttaa/jämähtää ja päräyttää näyttöön Blue screenin sanomineen... voin ottaa viel kuvan jos tarvista. No kun kerran kone on sammunut, ei ole enää niin helppoa saada sitä päälle. Jumiutuu ja käynnistää itseään automaattisesti uudestaan ja uudestaan. Välillä menee sulavasti ensimmäisellä kerralla päälle, mutta yleensä saat bootata noin 10 kertaa uudestaan. About kuukauden saanut taistella ongelman kanssa ja ne ovat pahentuneet noin kahden viikon aikana. Toivoisinki apua. Olen yrittänyt lukea muista ketjuista, mutta oikein en ole oikeaa apua löytänyt. Jostain luin, että kun etsii .bmp tiedostoja niin niistä löytyisi ongelman lähde? Pitääkö paikkansa Joskus myös nettiturva(F-secure) valitti jostain virheellisestä kirjautumisesta tjsp. Koneessa pitäisi olla tarpeeksi tehoa. Saattaisiko muistikampojen vaihto johtaa tähän ongelmaan? Kiitos