Mene sinne xp levyn komentokehoitteeseen ja anna se joku komento. Oliskohan joku "fixmbr" tjsp. Google auttaa komennon kanssa.
aseta biosista boottaamaan cd asemalta. korjauksen voi suorittaa painamalla R näppäintä kun asennus sitä kehottaa. Tämä ominaisuus vaatii että asennus cd tukee tätä ominaisuutta. itse en ole koskaan saanut onnistuneesti korjattua masterboot filua koska käytän itse tehtyä asennus cd:tä
Palautuskonsolissa olevat kovon korjaukseen liittyvät fixboot fixmbr (chkdsk /p) vain tarkistaa chkdsk /r xp:n ntfs kovossa käyttämän MBR:n olen saannut palautettua win98 boottidisketillä, jossa oli fdisk.exe lisättynä. Vaikka win98 on FAT kovo. fdisk /mbr Korjausasennus cd:llä Sen 'Asenna xp' jälkeen R seuraavassa ikkunassa. Jättää datat talteen ja ohjelmien asetukset jne. Jotkut sanoo että winukan päivitykset joutuu asentamaan uusiksi. Ne cd:n service packin jälkeiset. vistalle on oma tapansa korjata toi ilmon asian. http://cyberst0rm.blogspot.com/2007/04/how-to-fix-bootmgr-is-missing-in.html