Näytönohjaimen valmistaja/t

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Briitu 13.03.2009.

1. Briitu

Briitu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sori tyhmä kysymykseni mutta mulla on koneessa NvidiaGeforcen näyttis 9800GT ja ajattelin kattoa netistä paljonko kyseinen näyttis maksaa muualla suomes mutta en löydä mistään Nvidian valmistamia näytönohjaimia vaikka Nvidia on ilmeisesti se valmistaja mistä johtuu? Ja jos joku firma valmistaa lisenssillä näitä näyttiksiä samoilla osilla miten ne voi olla tehoiltaan niin erilaisia? Mut jos mä haluun vaan alkuperäisen NvidiaGeforce näyttiksen mistä mä voin sen saada? Koettakaa saada tästä jotakin tolkkua :)

2.  
  3. Kokki99

Kokki99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko kyseessä pakettikone? Siinä tapauksessa tuo ei olisi mitenkään tavatonta sillä usein pakettikoneen valmistajat käyttävät referenssikortteja jotka tulevat suoraan Nvidialta/ATIlta. Ja miten niin paljon tehoeroja? Ehkä perus- ja ylikellomalleilla on tehoeroja muuten kaikkien valmistajien kortit on lähes identtisiä ellei korttia ole suunniteltu kokonaan uusiksi.

4. Briitu

Briitu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu meillä on niinsanottu pakettikone. Mistä tuollaisen referenssikortin voi saada vai voiko sitä saada mistään?

Eli ymmärsinkö oikein että tätä Nvidia Geforce 9800GT näytönohjainta voi ostaa siis vaikka Club3D:n tai Atin tai Gainwardin tai jonkun muun tekemänä?

5. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ati ei ainakaan tee korttejaan itse, tuskin tekee Nvidiakaan.
    Samaa kamaa suurin osa on, mutta eri oheiskrääsä ja tarra.
    Osassa voi olla parempi jäähdytys tai eri piirilevy.

6. Rottapp

Rottapp Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei niitä referenssijäähytyksillisiä saa oikeen mistään noita 9800 gt malleja. Enkä ymmärrä miksi ihmeessä haluaisit sen? Kun noi valmistajien omat on kyllä yleensä parempia.

Jaa tämä sivu