Netti katkeaa peliservereitä haettaessa

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Termis 07.03.2009.

1. Termis

Termis Guest

Elikkäs ongelma on sellaninen, että kun haen servereitä, netti katkeaa. Steamin kaikissa peleissä tapahtuu tätä ongelmaa ja nonsteam peleistä mainittakoon Cod4, myös All Seeing Eye tekee tätä. Eli samaa ongelmaa ilmenee kaiken moisissa peleissä. Kun netti katkeaa, käynnistän modeemin uudestaan ja netti toimii taas normaalisti. Vistan tutki ja korjaa ongelma kertoo, että vikaa on jossain DNS jutuissa eikä sitä pystytä korjaamaan automaattisesti. Olen ennenkin kysellyt täällä vastausta tähän, mutta tuloksetta. Tätä tapahtui myös vanhalla modeemilla, molemmat, uusi ja vanha, jotain ZyXELin purkkeja.

Elikkä kertokaapas nyt, että mitä voisin tehdä tämän asian eteen?
    On erittäin ärsyttävää hakea kaikki serverit game-monitorista.

2.  
  3. Suomu_

Suomu_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on ollu sama ongelma jo pitkään... Kaverit sanoo et johtuu nettijohdost, no oon ostanu jo 3 kertaa uuden piuhan eikä vieläkää oo korjaantunu... muuten netti toimii ku unelma. Steam peleis kaikis jos ettii servui nii pätkäsee netin. Lulen et kyse vois olla tosta steamin yhteydestä.. mut olis kiva jos joku osais auttaa!

4. Termis

Termis Guest

Itelle netti tulee kyllä tollasta omatekosta rautalanka-purkka-nippuside piuhahässäkkää pitkin, mutta ei ole servereiden haku ennenkään toiminut. Apuja kaivattaisiin.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 10.03.2009

Jaa tämä sivu