1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia tietokoneen käynnistyksessä + mIRC syö muistia

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Flibo 07.03.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Flibo

    Flibo Member

    Liittynyt:
    25.08.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ookkei, mulla on ollut jo ~2 viikkoa tällänen ongelma, että käynnistyksessä noin 50% mahdollisuudella valittaa että ksecdd.sys on hävinnyt tai korruptoitunut, ja tietokone ehdottaa uudelleenkäynnistämistä. Joskus Windowsin repairaaminen auttaa, mutta ei todellakaan pysyvä ratkaisu, pari kertaa errori tullut juuri sen jälkeen kun olen repairannut. Olen koittanut sellaista softaa kuin DriverCleaner ja RegCure sekä Registrybooster, mikään noista ei vaikuttanut mitenkään. Eilen vetäsin kolmen tunnin full scannin Symantec Antiviruksella ja tänään Malwarebytesillä, löysi muutaman infektion ja viiruksen, mutta ei ratkaissut pulmaa. Käsittääkseni kyseessä on siis Windowsin joku tärkeä ajuri, eli Windowsin uudelleenasentaminen saattaisi auttaa? Yritin kauan googlettaa, mutta kunnon ratkaisua ei löytynyt.

    Toinen ongelma on se, että mIRC vetää muistia ihan sikana. About joka sekunti vie noin 36kB lisää muistia, monen tunnin datauksen jälkeen mIRC vei jo yli 200 megaa muistia.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu