Windows kaatuu (ei anna bluescreeniä)

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi snubari 04.03.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. snubari

snubari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meikäläisen systeemi siis ottaa ja kaatuu aina kun yritän pelata yhtä tiettyä peliä joka on ennen pyöriny ihan normaalisti. Homma menee niin että käynnistän pelin ja logaan sisään, lataan peliin ja välittömästi pelin latauduttua systeemi kaatuu ja käynnistyy uudestaan. Mitään bluescreeniä ei tule. Systeemi käynnistyy uudestaan ja antaaa perus windows on palautunut vakavasta virheestä blablabla ja raportoi tällaisen infon virheestä.

Tähän mennessä olen asentanu uudestaan pelin ja pariin kertaan näyttiksen ajurit, tuloksetta. Memtest86:n olen kertaalleen runninu eikä sekään löytäny yhtään virhettä.

Kokoonpano
    Emo: abit nf7
    CPU: Amd athlon 3000+
    näyttis: r9800pro128
    Muisti: 1x512 400 kingston ddr ja 2x jälkeenpäin lisätty siemensin 512 333 kampaa.
    kovot on maxtorin ja seagaten. Tilaa molemmis 120gt

Olen tietonen että toi mun muisti kokoonpano ei toki ole paras mahollinen ku tosta 400 kammast ei saa nyt kaikkea irti mutta ajattelin että määrä korvaa laadun. esittämääni ongelmaa selvittäessäni testasin ottaa noi 333 siemensit pois mut ei tuntunu olevan siitä kiinni.

Tossa nyt perus tiedot ongelmasta, kokoonpanosta ja siitä mitä oon jo yrittäny tehdä. Toivoisinki nyt lisää keinoja miten päästä ongelman ytimeen. Kaikki nevot tervettulleita.

Viimeksi muokattu: 04.03.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu