XP jumii

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi kime77 03.03.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. kime77

kime77 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma on seuraavanlainen. Asensis XP;n uudestaan (levyosiot tehty uudestaan) ja sen jälkeen alkoi jumiutumis ongelmat. jumiutuminen saattaa tapahtua kesken kaiken pelin aikana ja ainut ratkaisu on buutata kone. Olen päivittänyt näytönohjainajurit sekä ladannut pelistä uusimman päivitys version. Lisäksi olen myös ehyttänyt sekä ajanut levyn korjauksen xp:n omilla työkaluilla läpi.

Näytönohjain on asuksen 8600GT silent mallinen. Ennen uudelleen asennusta ongelmaa ei ollut.

Eilen tuli myös ongelmia koneen käynnistyksen kanssa sama ongelma eli jää jumiin bioksen lataus kohdassa, ja taas tähän auttaa kun buuttaa koneen. Päivitin uusimman bios;in ja se meni läpi ilman virheilmoituksia mutta edelleen ongelmat jatkuvat. Olen myös päivittänyt emon valmistajan sivuilta uusimmat piiri-ajurit.

Saako tämän sepustuksen perusteella selville onko vika näytönohjaimessa vai kovalevyssä. Emolevy on noin vuoden verran ollut käytössä joten takuuta on vielä jäljellä, jos vika sattuis olemaan siinä.

Viimeksi muokattu: 03.03.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu