1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TerraTec Home Cinema ohjelmiston asennus

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi layris 28.02.2009.

  1. layris

    layris Member

    Liittynyt:
    28.02.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei. Minulla on Terratec Cinergy HTC USB XS. Ajuri on Versio 5.8.630.0. En saa asennettua uutta ohjelmistoa vaan tulee virheilmoitus TODO: No supported hardware found! Pleace connect and install your #company short name device, install the driver and setup again! Munulla on Windows 7 beta 32 bittinen käyttöjärjestelmä testauksessa ja siinähän pitäisi toimia vistan ajurit.
    Ohjelma toimii moitteettomasti tällä edellisellä ohjelmalla kyllä.

    Onko tuo kuvan laatu tietokoneen kautta aina heikompi kuin tv:stä katsottuna? Näytönohjaimena on radeon x1950 ja näyttö on analoginen 21 tuumaa. Kun kuvaa pienentää se näkyy tarkkana. Näytössä on 1680x1050 tarkkuus käytössä
    Lay
     
  2.  
  3. miCSu_

    miCSu_ Member

    Liittynyt:
    19.11.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on tuo Windows 7 RC 64-bit ja ostin samaisen tikun vastikään. En kyllä ole saanut Terratecin ohjelmistoja toimimaan lainkaan, vaikka olen kokeillut tuota CD:llä ollutta, sekä hakenut Terratec:n sivuilta uuden Vista 32/64bit version.

    Sain TV:n kyllä näkymään Windows Media Centerin TV-paketilla
     
  4. layris

    layris Member

    Liittynyt:
    28.02.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Johtuneekohan siitä, että sinulla on 64 bittinen tuo windows ja minulla 32 bittinen.
     

Jaa tämä sivu