Mistä kannattaisi aloittaa kokoonpanon parantelu pelaamista silmälläpitäen?Nyt on seuraavaa: Intel core 2 duo e8500 3.16GHz, Sapphire 4850, P5Q pro, 4GB muistia.Gta 4:n pelaaminen nykyisellään oli niin suuri pettymys että aloin jo miettimään kokoonpanon parantelua tuleviakin pelejä silmälläpitäen.Neliytiminen prossu...kuinka pitkälle sillä pötkisi ja mitä niistä suosittelette?
Prossun vaihdat niin alkaa pelit rullata paremmin jotka sitä tukee (4-ytimisiä) ja myös laskentateho. Näyttis uusiks myöhemmässä vaiheessa ja sitten olisi kohtuu hyvä kone.
Itse olen aivan samassa tilanteessa kun säkin paitsi et näyttis on astetta kovempi. kuitenkin olen luultavasti kesällä hommaamassa ton E8500:n tilalle Intel Core 2 QUAD Q9550:n. sen saa kellitettyy kuulemani mukaan sinne 3.6Ghz tienoille niin luulis sillä pyörivän uudetkin pelit komeesti. suosittelen sinulle samaa varsinkin kun tuon prossun hinnat on nyt tullu alas. Sitten joskun myöhemmin vasta hommailen sit niitä i7 tai phenom 2:sta kun en viitsi luopua upouudesta P5Q Pro emostakaan näin äkkiä. jouluna ostin itse tuon prossun ja emon että sikäli oli hieman vikatikki. SAithan tän e8500:n kellotettua vissii aika helpostikkin sinne 4GHz paikkeille mutta en tiedä sitten kuinka paljon siitä on apua peleissä.