Kokoonpanon päivitystä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi hopotiti 20.02.2009.

1. hopotiti

hopotiti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mistä kannattaisi aloittaa kokoonpanon parantelu pelaamista silmälläpitäen?Nyt on seuraavaa: Intel core 2 duo e8500 3.16GHz, Sapphire 4850, P5Q pro, 4GB muistia.Gta 4:n pelaaminen nykyisellään oli niin suuri pettymys että aloin jo miettimään kokoonpanon parantelua tuleviakin pelejä silmälläpitäen.Neliytiminen prossu...kuinka pitkälle sillä pötkisi ja mitä niistä suosittelette?

2.  
  3. Artsigon

Artsigon Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Prossun vaihdat niin alkaa pelit rullata paremmin jotka sitä tukee (4-ytimisiä) ja myös laskentateho.

Näyttis uusiks myöhemmässä vaiheessa ja sitten olisi kohtuu hyvä kone.

4. Guilty123

Guilty123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen aivan samassa tilanteessa kun säkin paitsi et näyttis on astetta kovempi. kuitenkin olen luultavasti kesällä hommaamassa ton E8500:n tilalle Intel Core 2 QUAD Q9550:n. sen saa kellitettyy kuulemani mukaan sinne 3.6Ghz tienoille niin luulis sillä pyörivän uudetkin pelit komeesti:). suosittelen sinulle samaa varsinkin kun tuon prossun hinnat on nyt tullu alas. Sitten joskun myöhemmin vasta hommailen sit niitä i7 tai phenom 2:sta kun en viitsi luopua upouudesta P5Q Pro emostakaan näin äkkiä:). jouluna ostin itse tuon prossun ja emon että sikäli oli hieman vikatikki:). SAithan tän e8500:n kellotettua vissii aika helpostikkin sinne 4GHz paikkeille mutta en tiedä sitten kuinka paljon siitä on apua peleissä.

Viimeksi muokattu: 21.02.2009
  5. hopotiti

hopotiti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok, kiitos mielipiteistä.

Jaa tämä sivu