1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten HP 735:seen saa siirrettyä kuvia???

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi xXWWXx 07.03.2004.

1. xXWWXx

xXWWXx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuvat siirtyvät kiltisti koneelle... mutta miten siirrän kuvia kameraan???? Ei onnistu HP:n omalla ohjelmalla (en minä ainakaan)...

2.  
  3. spebbo2

spebbo2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minkä takia haluat kameraan kuvia siirtää :=?

4. xXWWXx

xXWWXx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Haluampa vaan... onko joku ongelma??

5. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse en ole koskaan käyttänyt kameran omia ohjelmia tuohon. Kannattaa ostaa halpa n.20€:n kortinlukija. Kun laitat kortin lukijaan niin se näkyy Windowsissa kuin levyasema ja voit normaalisti kopioida tiedostoja molempiin suuntiin. Minulla on kortinlukija tuossa pöydällä aina kytkettynä joten minun ei tarvitse sählätä USB-johtokytkennöillä ja kameran verkkkolaitteella tai kuluttaa akkuja turhaan jne.

Kuvien siirto kameran kortille on joskus kätevää. Canonilla on ainakin mahdollista tehdä kameralla diashow ja latasin kerran 128Mt:n kortin täyteen vanhoja kuvia koneeltani ja otin kameran mukaan "kylään". Oli sitten helppo sukulaisille ja tuttaville esittää kuvia lyömällä kamera kiinni telkkariin...:)

Jaa tämä sivu