Windows live messenger ongelma (ratkastu)

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Jeonghu 17.02.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Jeonghu

Jeonghu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joono, alustin koneen vähän aikaa sitten menetettyäni kaikki tiedostot yhdistäessäni kahta kovaa toisiinsa (järjestelmäs) elikkä siis 2 kovaa muokkasin koneeseen yhelle asemalle jolloin kone määritti c asemalle 2 kovan kapasiteetit. tiedostoketjut säily ja kaikki oli alustukseen asti kunnos. Sitten asentaessani windowssiin messengeriä, siis windows live messengeriä tuli virheilmotus virhe: oncatalog 0x80072ee6 Ei ollut hajuakaan mistä siinä oli kyse mut toi oncatalogresult pisti mieleen sillä mulla oli vahva tunne siitä et olin rämpänny sitä aikoja sitten jossakin. mutten löytäny sitä enään omalta koneelta. sitten selasin netis ton virhekoodin avul ja löysin keskustelupalstan jossa vastaava tapaus ratkastiin lataamalla [urlhttp://g.live.com/1rewlive3/en/wlsetup-all.exe [/url] ohjelma eli joku messengeri. Luulen et se on uuden Windows 7 beta 1kkösen messengeri mutten ole varma. sittemmin poistin sen koska en saanu vaihettua sitä suomenkieliseks. mutta sen jälkeen men perus live messengerin asentaminen onnistu. Luulemani mukaan windows live installeri oli asentunu siin sivul ja saanu ongelman kuntoon. Eli luulenpa et pitänee olla tuo live installeri jotta homma pyörii. En älynny tota kulkua kunnol jotenka toivottavasti joku viisaampi osais selittää tästä tapahtumakulusta jotain lisää. P.s pahottelen kirjoitusvirheit xD

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu