Uuden tietokoneen softalevyt?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Tumpelina 14.02.2009.

1. Tumpelina

Tumpelina Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, viitsisikö joku auttaa tumpeloa naisihmistä, joka ei oikein edes tiedä, mitä sanoja pitäisi käyttää asiasta puhumiseen. Ostin itselleni uuden Acerin läppärin (8930G) valmiiksi asennettuna Windows Vista käyttöjärjestelmällä ja nyt ihmettelen, kun mukana ei tullut asennuslevyjä siltä varalta, jos koneen joskus joutuu tyhjentämään. Pitääkö minun itse tehdä jotkut tällaiset levyt ja miten ihmeessä se mahtaa tapahtua? Olisin neuvoista kiitollinen. :)

2.  
  3. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    68

Koneellasi pitäisi olla Acer eRecovery Management -ohjelma, jolla voit tehdä palautus-DVD:t (muistaakseni 2 kpl).

4. Tumpelina

Tumpelina Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suuret kiitokset!!! Löysin eRecovery Managementin, jonka avulla sain poltettua 3 kpl tehdasasetus-dvd-levyjä. Siinä olisi ollut tarjolla myös mahdollisuus polttaa ajurin ja sovelluksen varmuuskopiolevyt (3 kpl), mutta levyni loppuivat tältä erää kesken, joten pitää jättää toiseen kertaan, jos ne ovat tarpeen. Lisäksi ohjelmassa oli kohdat "Luo käyttäjän varmuuskopio" ja "Hallitse käyttäjän varmuuskopioita". Jaa... ovatkohan nuo kaikki sitten tarpeellisia? Olen jo toisesta kohdasta laittanut asetukseksi vikoittaisen omien tiedostojen varmuuskopioinnin.

Jaa tämä sivu