Windows boottaa latausruudun jalkeen?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Markqq 08.02.2009.

1. Markqq

Markqq Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensimmaiseksi olen jollain huonolla lapparilla, en saa 'a' kirjaimia jostain syysta.

Eli, kone toimi aivan normaalisti tanaan.. kunnes paatin boottia sen ennen wow raidia. Noh siina sitten odotellessa etta kone kaynnistyy niin yhtakkia kone boottaa itsensa ehka 5 sekuntia sen jalkeen kun se windows latauspalkki on kadonnut.. Olen kokeillut vikasietotilassa ja ei siellakaan toimi, eli siis se lataa niita jotain filuja ja sen jalkeen boottii koneen jalleen. Olen myos tehnyt korjaa tietokone vistan cdlta, mutta ei toimi, Olen kanssa tarkistanu johdot ja ovat kiinni..

Joten olisiko kovalevy rikki? Tarvitsisin ammattilaisen kommentteja taha valiin kiitos!

2.  
  3. tukis

tukis Guest

Oletko kokeillut "Viimeksi tominutta kokoonpanoa" eli "Last known good configuration".
    Se on samassa F8-valikossa kuin vikasietotilakin ja joskus toimii, vaikka vikasietotilakaan ei toimi.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.02.2009
  4. Markqq

Markqq Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    "Viimeksi toiminut kokoonpano (lisäasetukset), tarkoitat? Muuta ei löydy. mutta ei toimi.

Broidi kovolla on kokeiltu ja toimii joten kovo varmaan sökönä :)

Tilasin jo uuden.

E: Tuskin olin edes tehnyt mitään eilisena päivänä koneella, kun melkein koko päivän afk, sitten yhtäkkiä tämä ongelma. Noh osia hajoo ei sille voi mitää.

Viimeksi muokattu: 09.02.2009
  5. Fersam

Fersam Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep itselläni oli samanlainen ongelma tässä pari päivää sitten..
    Vein sitten koneen yhdelle tyypille joka totes että kiintolevyhän se siinä on paskana.. Uus kiintolevy tässä koneessa nyt ja toimii ihan ok, muutamaa vikaa lukuunottamatta.

Jaa tämä sivu