Miten PS3:n storessa saa Visa Electronin toimimaan? Minulle on väitetty että electronilla voi ostaa, mutta minun korteillani (molemmilla) pyydetään tarkistamaan asetukset huolella. Outoa? (ja kyllä, tilillä on ollut tuolloin rahaa)
jos on nettipankin asetuksista laitettu internet maksut sallituiks eikä silti toimi niin sitten ei toimi
itselläni on kanssa electron, en saanut rekisteröityä sitä usa psn mutta sain rekisteröityä sen eu psn.. en tiiä oletko yrittänyt rekisteröidä sitä usa psn.
En tiennyt tuollaisesta aktivoinnista mitään. Nyt on kortti aktivoitu ja homma pelittää! SUURI KIITOS!
Minkä pankin electroni sulla on? Ittellä sama ongelma mutta en tuolta säästöpankin verkkopankista tuollaista aktivointia löydä!!
euppis tuolla aikasemmin kyseli tuosta säästöpankin electroni aktivoinnista... säästöpankin visa electron ei toimi nettiostoissa kuin ainoastaan niissä paikoissa missä on verified by visa eli kyseisen pankin kortti ei toimi playstation storessa.
En o ihan varma mutta semmosen käsityksen oon saanu et toi verified by visa tarkottas erillistä palvelua eli ei visa kortit välttämättä toimisi vaikka kaupat korttiostoja tukisivatkin... Itse kanssa säästöpankin asiakkaana koitin tuota electronin rekisteröintiä tonne ps-storeen eikä toiminut, kyseisen pankin kortit eivät kuulemma myöskään "sisällä" verkkopankki aktivointia eli siitä johtuu ettei kyseistä kohtaa löydy verkkopankista.
Siis pitääkö tuo kortti aktivoida Nordean netti sivuilta??ja miksi tuo pleika ei hyväksy visaani kun yrittää laittaa niitä asetuksia??vai johtuuko tuo siitä aktivoinnista? ja kolmas kysymys mikä on if witch,issue no.
Osaisiko joku kertoa jonkinlaiset ohjeet mistä löydän tuon verkkomaksun hyväksymis rastin Osuuspankin sivuilta löytää? On tullut nyt pari päivää etsittyä sitä enkä ole vieläkään löytänyt, kiitoksia mikäli joku viitsii auttaa.
Miten voin aktivoida sen kortin sieltä nettipankista ja mikä sen osoite on kun mulla se pankki on handelsbanken niin voisko joku kertoa?Etta miten se aktivoidaan että voisin ostaa ps3 storesta pelejä?
Hmm, eikö Handelsbankenilla ole siten omaa nettipankkia? (viiden sekunnin keskustelu googlen kanssa) https://www4.handelsbanken.fi/pankki/ Tonnehan ei tietenkään pääse kirjautumaan ellei sinulla ole pankista erikseen hankittu nettipalvelutunnuksia, jotka saat konttorissa asioimalla. Pankin asiakaspalvelija varmaan neuvoo myös sen miten sen Visan saa siellä laitettua silleen että se toimii PSNssä. Olis varmaan kannattanut tehdä ihan uusi oma ketju, eikä kaivella vanhaa esille.