Eli olisi tarkoitus asentaa toinen noista koneeseen. Elikkää olisi kiva tietää muutamia hyviä ja huonoja puolia. Koneessa on 64Bit Athlon ja 1.5Gb DDR-2:sta, näytönohjaimessa muistia 256Mb eli pitäisi täyttää molempien käyttöjärjestelmien minimivaatimukset jotka ovat tälläiset: Vista Premium Ready Suoritin: 1.0 GHz Muisti: 1 GB Näytönohjain: DirectX 9 -tuki Näytönohjaimen muisti: 128 MB Kiintolevytila: 40 GB Vapaa kiintolevytila: 15 GB Optinen asema: DVD-R/W Windows 7 BETA Suoritin: 1.0 GHz Muisti: 1 GB Vapaa kiintolevytila: 16 GB Näytönohjain: DirectX 9 -tuki Näytönohjaimen muisti: 128 MB Optinen asema: DVD-R/W *Internet (Betan ja päivitysten lataamiseen) Eli mieluummin sitten eroavaisuuksia, plussia ja miinuksia. Eikä mitään Vistan puolesta puhumista kuten: Isi osti mulle tietsikan synttärilahjaksi ja siitä saakka tykänny tästä vistan yläpalkista... Tiivistettynä: Niin eli olis kiva tietää niistä muutoksista/eroavaisuuksista eli onko järkeä ladata mieluummin vista kuin 7.
vista normaaliin käyttöön, seiska vain jos haluat testailla sitä (ei todellakaan tässä vaiheessa päivittäiseen käyttöön)
Ok. Niin vähän epäilinkin.. Ei kyllä tuo Windowsin testailu voisi vähempää kiinnostaa kun on Linuxikin keksitty..
Itse käyttänyt Vistaa 2 vuotta ja siirryin xp:seen takas Vistaa en voi suositella, varsinkin kun koneessa on alle 2 gigaa muistia. Betan asentaminen päivittäiseen käyttöön ei ole järkevää.
jaa, miksei seiska käy päivittäiseen käyttöön? ehkä vähän riippuu sitten käytöstä.itse kuiteskin käyttänyt päivittäin sitä jo jokusen viikon ja yhtään ongelmaa en ole vielä kohdannut.